Klistremerker
-
skaravelle
- -

Klistremerker
Har registrert en viss interesse for å få laget opp noen klistremerker. Har en kamerat som har folie-skjærer, og kan dermed få laget "cut-out" klistremerker til en høyst overkommelig pris.
Noen har luftet at de ønsker Syncronaut-stickers, andre forslag ønskes også velkommen.
Prøv å si noe om skrift-type og størrelse på merke-forslagene. Har tilgang på diverse Vw-fonter og logoer (og bl.a Westfalia), men arkivet er ikke komplett.
Noen har luftet at de ønsker Syncronaut-stickers, andre forslag ønskes også velkommen.
Prøv å si noe om skrift-type og størrelse på merke-forslagene. Har tilgang på diverse Vw-fonter og logoer (og bl.a Westfalia), men arkivet er ikke komplett.

bugbuddies.no
Sjekk ut www.volvoforum.no
Der har dei ein heil nettbutikk med masse effekter.
Vel er der litt fleire medlemmer på det forumet, men feks å lage til eit "www.vwbus.no" emblem burde vel gå an? om det ikkje no allereie finnast?
Vel er der litt fleire medlemmer på det forumet, men feks å lage til eit "www.vwbus.no" emblem burde vel gå an? om det ikkje no allereie finnast?
Sjekk ut www.volvoforum.no
-
skaravelle
- -

Har ikke noe med dette forumet å gjøre, annet enn at jeg er medlem, så jeg kommer ikke til å lage noen nett-butikk. Det får Martin ta seg av. Men jeg kan lage klistremerker til de som vil ha det på bilen sin, og produserer helt sikkert litt ekstra for salg senere. Men ikke www.vwbus.no, ikke uten godkjenning ihvertfall.

bugbuddies.no
-
Syncroeier
- -

- Car: T3 Syncro DJ '88
Forumet har jo nettbutikk.. 
kunne tenkt meg Syncro sticker til fronten jeg..
kunne tenkt meg Syncro sticker til fronten jeg..
Per Husaas - 1987\88 Caravelle C Syncro 2.1 "Budget Camper"
-
sindrehauglum
- -

-
skaravelle
- -

Fint hvis dere har forslag til hvilke font-typer som kan brukes, er mye å velge i. Har ikke tilgang på nøyaktig Syncro-font, så hvis dere vil ha det, må jeg få av noen eller lage.
Har snuset (en god del) på nettet, og det kan se ut som VW ikke liker at det drives repro av logoene deres. Kan ikke skjønne hvorfor de har lagt seg på den linja, må jo være bedre at bilene ser autentiske ut, enn at man lager all slags jalla-merker.
Har snuset (en god del) på nettet, og det kan se ut som VW ikke liker at det drives repro av logoene deres. Kan ikke skjønne hvorfor de har lagt seg på den linja, må jo være bedre at bilene ser autentiske ut, enn at man lager all slags jalla-merker.

bugbuddies.no
Tourenwagen......henrikaa wrote:Jeg kunne tenke meg en logo skrift i samme font som Westfalia som det står "Turbilen" eller noe tilsvarende på tysk?
noen gode forlag til en som ikke er så stødig i tysk?
Fahrtwagen?? hehe.. kan det missforstås?
Som i Deutsche tourenwagen meisterschaft, eller som det ofte forkortes:
DTM
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt