Skifte av diesel pumpe-reim, anbefalt verksted?

Caravelle/Multivan/Transporter 1991-2003
Post Reply
p0ker
Car: Transport 2.5TDI 4Motion

Skifte av diesel pumpe-reim, anbefalt verksted?

Post by p0ker »

Nå, etter x antall kroner har jeg endelig fått bilen EU godkjent og jeg har fått skiftet girkasse... men under skifting av girkasse ble det påpekt at reima til diesel pumpa var veldig dårlig, og den burde bli skiftet snarest.....

I og med bilen nå står i oslo, og jeg ikke kjenner til noen verksted i området, (bruker som regel et lite, men godt verksted i arendal, men langt å kjøre....)...

Så nå lurer jeg på om noen kan anbefale et verksted, som er billig og gjøre en god jobb? Har fått en pris antydning på ca 2000kr for å skifte av reim, noe dere kan bekrefte eventuelt komme med en bedre pris antydning. Forsto som at dette var en jobb som kom til å ta en +- to timer..

(Og nei, kan ikke gjøre det selv, har ikke utstyr til det... eller kunskap)
Espen
-
-
Phone: 95216652

Post by Espen »

Det er riktig nok ikke i Oslo, men i Drammen. Normann bilverksted, de er effektive og vet hva de driver med. Ikke ille dyre heller mener jeg. Men du kan jo bare ringe dem for et prisoverslag hvis du gidder dra til Drammen for å få gjort det (jeg gidder i hvert fall det for å vite hva jeg går til).
Espen

p0ker

Post by p0ker »

Ringt dem nå, de skulle komme tilbake med et prisoverslag. Er et lite stykke å kjøre, men burde ikke by på for mye problemer hvis prisen er grei....

Noen andre verksted, helst rundt i oslo et sted? Som folk kan anbefale. Er jo så utrolig mange at du vet jo ikke hvor du skal begynne......
p0ker

Post by p0ker »

*Bump*

Er det ingen andre her som er fornøyd med et bilverksted i oslo? Er det sånn at dere alle gjøre alt selv? hmm... Har fortsatt ikke fått svar fra Normann bil verksted, og Møller har ikke timer før slutten av november. Men har sendt en mail til dem for å høre pris ihvertfall...
rusthaug

Post by rusthaug »

vet om et sted,ring meg på 99639969 :wink:
Post Reply