Noen av bildene er dårlige mobil-bilder, men det har vært knipset med best mulig tilgjengelig utstyr der og da.
Caroline ble født i Hannover, Tyskland som en såkalt sen 95-modell, og har airbager(og dermed det lille rattet), selvstrammer på registerreima, ny modell fast vannpumpe etc..
Bilen har rullet i Orkanger og Trondheim i 11 år som rullestolbil før jeg overtok den, og var ved kjøpsdato en gang i november -06 gått hele 91.000 km.
Jeg har selv hatt vedlikehold på bl.a. rullestolheisen i denne bilen, og har fulgt litt halvinteressert med på når den skulle byttes ut. Det var en del skrammer på bilen, men når kilometerstanden var så lav, var det ikke lite å spekulere over.
Så en gang i november rullet denne inn i garasjen, ennå lastet med rulestolheis og annet tungt utstyr.

og etter litt spekulering ble det bestemt av småskader og matt lakk skulle erstattes med ny, frisk farge. Valget ble den senere originale på T4, og som hele VAG-familien har brukt, nemlig Tornadorød. Jeg stresset dette litt og sørget for at lakk-folkene fikk handlet inn lakk av gammeltypen(ikke vannfortynnbar!) før den ble forbudt i salg 01.01.2007
Her er vogna under kosmetisk behandling: