Jeg prøver meg atter en gang på dette temaet.
Saken er den at jeg ikke originalt har armlener montert på Transporteren min. Men, etter en liten passiar med en delenisse på VWsjappa her, kom vi frem til at det går an å ettermontere.
Så armlenet til høyre side ble bestilt, og idag var det kommet.
Gleden var stor da pakken ble åpnet på gårdsplassen, men fallhøyden destod større.
Når jeg kjenner på siden av setet, kjenner jeg tydelig et hull i polstringa, og det er visstnok der armlenet skal monteres. Så det var frem med tapetkniven, og skjære et lite kryss, sånn at jeg fikk fingeren inn.
Men...innafor var det ikke annet enn glatt metall. Ikke noe hull for å skru skruen inn i.
Når jeg ser på armlenet, så ser det ut som om den utsparinga som er firkantet skal passe inn i et spor. Når jeg vrir fingeren rundt inni hullet jeg skar, så kjenner jeg endel skarpe kanter, som om det skal stå et beslag eller noe under trekket.
Tviler på at armlenet skal skrus direkte på ramma på seteryggen...
Er det noen av dere som har vært borti dette?
Jeg må vel uansett ta en telefon til VW her, for å høre hva dem har å si.
Håper for all del at dette lar seg ordne, eller så blir det et lite hull i trekket....
Edit: Fant dette på nettet. http://www.vagcat.com/epc/cat/vw/TR/200 ... 6/4113454/
Det ser jammen ut til at setet må være forberedt for armlener for at det skal kunne monteres!
Det var en strek i regningen kan man si...
Legger ved et bilde (om jeg får til) sånn at dere kan skue herligheten..