Dette spørsmålet er vel mer eller mindre retta til postmester'n: Leste litt i manualen, og der står det følgende: "Nærmere informasjon om ettermontering av tilhengerfeste og forsterkning av kjølesystemet fåa hos Volkswagen.verkstedene." <--- Hva må forsterkes i kjølesystemet??
eg får ikkje lys til tilhengeren, ikkje kontakt,er de egen sikkring til henger kontakt? har nett skifta lysbryter i bilen heile boksen, kan de ha noke med saken å gjøre?
Hvis det er ettemontert hengerfeste på brødboksen din, så kan det med god sikkerhet være at ledningene er klipsa innpå ledningene til baklamepene, med slike fantastiske "Strømmstjelere" som vi kaller det (Sånne blå jæveler). Er sikkert noe fjas der, eller dårlig jording på hengeren din.
Henger meg på tråden her jeg, er på utkikk etter ett brukt hengerfeste til en T4 96 mod. jeg trenger ikke no nytt hengerfeste siden bilen ikke er ny. Send meg en mail/melding med pris om noen har ett liggende. Trenger ikke ha med noe elektrisk, fikser det selv.
Sjekk www.finndel.no der var det noen hengerfester. Var selv på trøndelag bildeler i Malvik i går der var det en T4 med et feste, det er litt stort da men. Stikker ut med en plate der kulen er festet mot med 4 bolter, ser ikke så pent ut men duger så det holder.( Har selv et slikt) sikkert ikke mange kronene for det.....