Prosjekt RAT LOOK T3 PickUp
Prosjekt RAT LOOK T3 PickUp
Hei, får presentere min bil jeg også, er egentlig en "bruks-prosjekt"
Dette er en 1990 modelll PickUp med original soltak og servo på (luksusvarer på disse bilene:))
Til å begynne med, så kom denne bilen til meg da jeg byttet denne mot 2 veteranbiler jeg hadde, greit nok deal (om tidligere eier har betalt veiavgift for 2007)
Som signaturen sier så er dette egentlig en TD meg står en 1,6D i denne på 50hk, og jæ***g frisert el-nett, men er blitt for glad i denne at jeg sikter på å få denne i 98% i orden (resten er rust, skal være noe på rat looker ikke sant?)
Dette er en 1990 modelll PickUp med original soltak og servo på (luksusvarer på disse bilene:))
Til å begynne med, så kom denne bilen til meg da jeg byttet denne mot 2 veteranbiler jeg hadde, greit nok deal (om tidligere eier har betalt veiavgift for 2007)
Som signaturen sier så er dette egentlig en TD meg står en 1,6D i denne på 50hk, og jæ***g frisert el-nett, men er blitt for glad i denne at jeg sikter på å få denne i 98% i orden (resten er rust, skal være noe på rat looker ikke sant?)
På sikt trenger jeg Lemmer (de som står på er skjeve og bulkete) Venstre lasteluker eller Låsene til lastelukene, og Låsen til motorluken!!
Ellers så har jeg nå fått på sorte blinkers:
ble for frista
om noen har pæreholdere med 2 klips på hver side så gi beskjed så får jeg sota bakløkter også!!
Videre i drømmen skal denne bli svart, enten matt eller blank, så trenger jeg brunt interiør, men pengepungen er tynn nok til at jeg må vente litt til!!
Ellers så har jeg nå fått på sorte blinkers:

ble for frista
Videre i drømmen skal denne bli svart, enten matt eller blank, så trenger jeg brunt interiør, men pengepungen er tynn nok til at jeg må vente litt til!!
Da har jeg hatt litt glede av bilen i det siste, 3x turer til en lokal "sandogsement" selger med Pick up'en min, som de fleste sikkert har lagt merke til så kjører jeg med sugediesel på 50 hk!!
Første bilde viser FØR sand blir lesset baki!

Andre bildet viser 940 Kilo med sand

Siste bildet viser AT JEG MÅ SENKE BILEN!!!!!:D:D:D

[/img]
Første bilde viser FØR sand blir lesset baki!

Andre bildet viser 940 Kilo med sand

Siste bildet viser AT JEG MÅ SENKE BILEN!!!!!:D:D:D

[/img]
11 mnd siden update 
Nei, har sakte men sikkert fått lysten på å skru denne igjen!!
Eneste som stopper meg nå er lite penger
Målet nå er Eu kontroll i august, regner med å gå over bremser og understell i løpet av sommeren!!
Vil det si noe at tannstanga er uten trykk (servo utkoplet) på eu kontrollen?? iogmed at det er dødgang på rattet!!
Så det neste målet er å stoppe mer rust, har vel bare kommet 2% mer siden sist
og skam senk er aktuelt også, men lommeboka bestemmer
16" stålfelger fra Passat/Audi, ønsker jeg meg også
Nei, har sakte men sikkert fått lysten på å skru denne igjen!!
Eneste som stopper meg nå er lite penger
Målet nå er Eu kontroll i august, regner med å gå over bremser og understell i løpet av sommeren!!
Vil det si noe at tannstanga er uten trykk (servo utkoplet) på eu kontrollen?? iogmed at det er dødgang på rattet!!
Så det neste målet er å stoppe mer rust, har vel bare kommet 2% mer siden sist
og skam senk er aktuelt også, men lommeboka bestemmer
16" stålfelger fra Passat/Audi, ønsker jeg meg også
-
freshmaker
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
-
Rapidspeed
- -

den er greiT3Baard wrote:farge spiller absolutt ingen rolle
da setter jeg kursen til deg i juni rapid! desverre i en franskbil, pissjøen til mor min`!
barna var ikke imponert over å kjøre langt med sikaen.
var på ferie med begge ifjor, klaga hele veien på e6 pga ville ikke belaste motoren i 100kmt
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
Jan..
Hmmm mer og mer søl på girkassa 

Hva kan dette være? enkel sak å tette?
Ellers begynte jeg dagen med å skjære til ny motorlokk, manglet 12mm bor
så det må kjøpes inn.

pynta litt på de stygge hjula

Her ser dere hvorfor jeg trenger nye luker... også fjernet jeg gummilisten langs bilen, vurderer treverk isteden!

Håper jeg slipper å sveise her:

Hva kan dette være? enkel sak å tette?
Ellers begynte jeg dagen med å skjære til ny motorlokk, manglet 12mm bor

pynta litt på de stygge hjula

Her ser dere hvorfor jeg trenger nye luker... også fjernet jeg gummilisten langs bilen, vurderer treverk isteden!

Håper jeg slipper å sveise her:

Vasker kun lykter og vinduene på denne her 
vaska vel sist gang i februar ifjor hehe, gjelder inne også
er meldt utrygg vær i helga så utsetter maling av planet og pusse rust...
Sjekket breserør under bilen, regner med å skifte 4-5 stk i forb. med ÈU trollet.
og lager bak, er lagerhuset grei jobb å få av da jeg må bruke presse til å bytte lager?
vaska vel sist gang i februar ifjor hehe, gjelder inne også
er meldt utrygg vær i helga så utsetter maling av planet og pusse rust...
Sjekket breserør under bilen, regner med å skifte 4-5 stk i forb. med ÈU trollet.
og lager bak, er lagerhuset grei jobb å få av da jeg må bruke presse til å bytte lager?
Er litt desperat og fortvila angående girkassa, er det et operasjon jeg som middels mekaniker kan gjennomgå??, må jo ut med lagerhuset så da er jo drivakslingen "ledig" til å tas ut, hva trenger jeg til å tette der?? sprengskisse anyone eller simring eller lignende?? blir demotivert om jeg ikke får hjelp 
-
Rapidspeed
- -

bli ikke det, finnes knapt noen enklere bil å skru på...T3Baard wrote:Er litt desperat og fortvila angående girkassa, er det et operasjon jeg som middels mekaniker kan gjennomgå??, må jo ut med lagerhuset så da er jo drivakslingen "ledig" til å tas ut, hva trenger jeg til å tette der?? sprengskisse anyone eller simring eller lignende?? blir demotivert om jeg ikke får hjelp
-19 Tesla model 3 LR
Jan..
Jan..
-
skaravelle
- -