Trenger og koble ut Airbag i passasjersetet, uten å ødelegge den, siden ei lita tulle på under 1år skal få være med å kjøre grom-bil
Lett etter sikringer og strømkabler inn til den men er usikker..
Noen som vet?

Jeg er veldig enig i dette.labbetuss wrote:Men jeg har aldri vært borti et forum hvor man oftere blir henvist til verksted enn her inne. Merkelig siden en av de viktigste grunnene til å bruke slike forum er nettopp for å få råd hvordan man kan gjøre ting selv, for å slippe å dra på verksted.
Jeg trodde detDer Postmeister wrote:Men nå må jeg og understreke: Jeg jobber ikke på VW så jeg har ingen egen interesse av å anbefale folk å bruke merkeverksted. Den som trur det tar fryktelig feil.
Kan ikke helt se hva det skulle være. Bilskruing er ikke rakettforskning. Og jeg vet om folk som har hentet bil fra verksted der bremsene ikke har virket fordi en lærling har glemt å skru fast en kaliper.Der Postmeister wrote:Det er endel ting man som amatør absolutt bør ligge unna
Regreim for eks. Bytte stempel og gappe ringer. Overhale girkasse.labbetuss wrote:Kan ikke helt se hva det skulle være.

fredriksen wrote:Til info så er SRS lampe 1er feil på pkk så det er endel biler som går rundt med feil.
Men ja sett bilen heller på verksted hvis man ikke har peil. Mange kan skru bil å noen tror dem kan! Dem som trur dem kan kan heller gå i kirka..
Nok av biler som kommer innom verksted (ikke vw) som er feilskrudd.

ABS ja, men nå var det snakk om SRS altså airbag;)Neergård wrote:fredriksen wrote:Til info så er SRS lampe 1er feil på pkk så det er endel biler som går rundt med feil.
Men ja sett bilen heller på verksted hvis man ikke har peil. Mange kan skru bil å noen tror dem kan! Dem som trur dem kan kan heller gå i kirka..
Nok av biler som kommer innom verksted (ikke vw) som er feilskrudd.
Feil i ABS system gir 2-er feil etter de nye kontrollrutinene...
http://www.vegvesen.no/_attachment/5639 ... edning.pdf
Klippet fra linken:
a) ABS - varsellampe ute av funksjon
2
b) ABS - varsellampe indikerer feil ved systemet
2
c) Ledninger er skadet
2
d) Hjulhastighetsfølere mangler eller er skadet
2
e) ABS - ventil opererer ikke
2