Der var det mye utrolig flott å velge mellom! Tusen takk TaigAGreEn!
Jeg har lagd et prøvecampingtak, rett ut fra fri fantasi. Det ser ut som jeg må modifisere litt til før jeg får et resultat som ser bra ut!
Har ellers fått tak i Firestone All terrain dekk i ca 30-32 tommer, er litt vanskelig å finne dimensjonene på så små dekk.....
Custom støtfanger er under produksjon, men må modifiseres endel før den er klar (med vinch og store ekstralys)
Dette er den første campingbilen jeg eier (snart eier), så jeg vet ikke helt hva mere jeg skal planlegge å putte på den... Listen så langt inneholder, utenom det jeg så langt har sagt: Mere ekstralys, LT-speil, stige og reservehjul (og kanskje jerrykanne) på hekken, og så klart en grønnlandskajakk i seilduk på taket. Av innredning finnes det så mye fint til disse bilene, så jeg klarer ikke helt å bestemme hvordan innredningen skal se ut, og hva den skal inneholde...
Alt dette høres litt merkelig ut, men jeg vil ha bilen slik en fullskala bil kunne ha sett ut om jeg hadde hatt ubegrenset med til og penger. Jeg kan jo ikke lage en modellbil som ikke ser "virkerlig" ut!?
På bilen min (1:1) er det to paralelle firkantrør som dekker mellomakselen og motoren, men jeg vet at på andre offroad-biler så er det mange som har heldekkende plater som beskytter hele eller deler av buken på bilen. Men dette er ikke noe som jeg har sett på syncro så langt, er det noen som har sett noe slikt på andre syncro'er?
Her er en liten førpremiere på nybilen min, mere kommer kanskje etter hvert!
-Kjell