TIL SALGS: Fantamanns T4
-
Håndbokmaskinisten
- -

Alt for vildt.................
Hej med jer mine Norske VW venner.
Nu har jeg hørt så meget om jeres fine site på vores Danske site www.caravelle.dk så nu har jeg "meldt" mig ind hos jer.
Jeg vil lige sige at dette projekt er så dybt seriøst at jeg virkelig håber at jeg en dag kommer til at opleve denne vogn i virkeligheden, for den er alt for cool........... stor stor respekt.......
Håber vi ses til et træf eller bare på gaden, jeg er nogle gange i Oslo på vort kontor, og næste gang gider jeg ikke flyve, men tager min T4 Multivan op til jer, og så kan det være jeg skal kigge i jeres træf mappe for at se om der sker noget når jeg er på besøg.
Ha' det godt alle sammen.........
Nu har jeg hørt så meget om jeres fine site på vores Danske site www.caravelle.dk så nu har jeg "meldt" mig ind hos jer.
Jeg vil lige sige at dette projekt er så dybt seriøst at jeg virkelig håber at jeg en dag kommer til at opleve denne vogn i virkeligheden, for den er alt for cool........... stor stor respekt.......
Håber vi ses til et træf eller bare på gaden, jeg er nogle gange i Oslo på vort kontor, og næste gang gider jeg ikke flyve, men tager min T4 Multivan op til jer, og så kan det være jeg skal kigge i jeres træf mappe for at se om der sker noget når jeg er på besøg.
Ha' det godt alle sammen.........
**
WARNING!!! Car´s are like girl´s, if it ain´t yours, Don´t f**k with it....!
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=31402
WARNING!!! Car´s are like girl´s, if it ain´t yours, Don´t f**k with it....!
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=31402
-
ole_k_angvik@hotmail.com
helt sykt!
har sett myyyye på nett av VW bus....men dette tar kaka! tar av meg hatten 
Keep up the god work!
Kan bli gøy og se alt dette når du er ferdig! Hva har du tenkt og bruke som trekk på vegger og gulv? 
Prosjekt up and coming-t4-2,5tdi