Har sett mange av disse bilene på finn og autodb. Ser ut som luxuz-mod. av gamle T4. Er dette noe jalla-greier bygget i jalla-land eller er det reelt slike busser produsert fra fabrikk???
(Uvesentlig, men likevel litt snodig at det alltid er en "abdul", "hassan" eller "ali" som skal selge)
Har snakket med en av disse, han sa at de har sendt de ned til Tyrkia, koster ca 50-60 tusen inkl overhaling av motor og gir, jeg har sett en annen en denne og de ser bra ut,
denne i annonser er mere forseg gjort en den jeg så
Dette er bilder fra ombygde transportere som er til salgs i Tyrkia. De fleste bilene er custom bygd etter eget ønske, så det er nok ikke noe du får originalt.
Jalla eller ei, synes det er fint iallefall....
sant nok, men min tolkning av jalla var nok litt mer nedsettende enn som så, men nok om det.....kunne godt tenkt meg en turbuss lik den du har på det øverste bildet ditt Dallo. Vet du hva de ligger på prismessig - står selvfølgelig bare "ring" under pris
Jeg snakka litt med Dallo om dette når jeg kjøpte en gir-dings.
For 50-60k var det fint mulig å få til å gjøre tilsvarende med sin egen bil. Dette var med service på motor, og det meste du kan tenke deg. Har sikkert steget litt i pris. Men, men...
Det som slår meg, er seteløsningen.. er den godkjent i disse bilene, eller er det putta inn orgninale seter når de omregistrerer de, også blir de sendt til haggabaggaland?