Hjelp jeg trenger en motor billig
Hjelp jeg trenger en motor billig
Er det noen som har en motor liggende som man ikke trenger toppene kan godt være dårlige.
Re: Hjelp jeg trenger en motor billig
har en fullt brukbar og god 1,9 gassermotor om det er noe??tito wrote:Er det noen som har en motor liggende som man ikke trenger toppene kan godt være dårlige.
vannpumpa bør overhales eller noe, sprutet fra den!!
tatt ut fra en pickup jeg hadde!
står hos min far i Notodden!!
No vw's, No life
-
Martin Sandvik
- -

- Car: 2010 Multivan T5
- Phone: 40204030
Re: Hjelp jeg trenger en motor billig
Det det er en 112 hk jeg trenger beklager at jeg ikke skrev detEx-coach wrote:har en fullt brukbar og god 1,9 gassermotor om det er noe??tito wrote:Er det noen som har en motor liggende som man ikke trenger toppene kan godt være dårlige.
Re: Hjelp jeg trenger en motor billig 112hk
Det det er en 112 hk jeg trenger beklager at jeg ikke skrev detEx-coach wrote:har en fullt brukbar og god 1,9 gassermotor om det er noe??tito wrote:Er det noen som har en motor liggende som man ikke trenger toppene kan godt være dårlige.
Re: Hjelp jeg trenger en motor billig 112hk
Gjør ikke noe, da får jeg selge den på deler tråden 
No vw's, No life
Kastet nylig en Caravelle med 112 Hk på Isi. Gått drøyt 200' fungerte ok men trengte nok litt pleie, plukket ut d meste men lot selve motoren stå i mangel av tid (og plass i garasjen). Gikk billig men litt oljetrykksproblemer med Biltema olje på varme dager og raklet litt med en av sylindrene på venstre side, trolig lar det seg fikse ved overhaling av løftere.
Mørk brun metallic, du burde se den fra veien, burde få den billig..
Mørk brun metallic, du burde se den fra veien, burde få den billig..