Men hvorfor kjører du fra Fredrikstad til Langesund? Det koster 100kr mer å ta fergen fra Gøteborg. Det spare deg for mange timers kjøring i Norge. Ellers koster det 250-300kr mer å ta Rostock-Trelleborg, som vi ofte tar. Vi tar ofte nattferge og sover på alkoven (ikke helt etter boka, men vi gjør det bare på stille sjø)
Fredrikstad - Göteborg sparer deg endel meter på E45:an også.
Men regnestykket går uansett ikke opp siden du kommer ikke til kaia og kjøper billetten samme dag, som Stenas tilbud til meg (inkl. mat begge veier) kom på. Og ferge begge veier er bedre enn én, si.
Skjit i det, kos deg og ta masse bilder for oss og vis oss dem
Godt spørsmål. Det er mange som ikke har forstått poenget med å komme med informasjon i god tid slik at andre kan få somle seg til å finne kalenderen og myse i god tid.
Så vidt jeg husker fra for eksempel (selveste) Ferieloven, så skal arbeidsgiver minne sine ansatte på at de må få sendt inn ferieønsker innen 1. mars og så har arbeidsgiversiden til 1. april med å tråkle sammen et forslag til hovedferieperioden. Nå "glemmer" mange arbeidsgivere akkurat den der, så kanskje det har spredt seg til Tyskland også
Det sagt fikk jeg feilmelding da jeg sendte mail til Wietzendorf så påmeldings- & kontaktmailen ligger nede. Jeg så for øvrig at Bulli Days la inn årene etter årets arrangement, folk begynner bli slitne etter 20+ år bak roret og andre vil ikke overta stafettpinnen...