Jeg tviler sterkt på om det kommer til å dukke opp. Jeg tror ikke noen har solgt et enkelt bagasje trau, som vi kaller det så lenge jeg har vært på forumet.
Da har du valget mellom å kjøpe fra Reimo: https://www.reimo.com/ausbau-shop/aufst ... lach-weiss. Det vil da komme på litt over 5000Nok
Eller låne ett, f.eks mitt, og lage en avstøpning. Lager du avstøpning kan du feks forberede det for å montere solcellepanel oppi
Tusen takk for svar og tilbud om å låne for å støpe. Tror ikke støping vil bli særlig fint… har prøvd tidligere å bestille via link men de sender ikke til Norge. Noen forslag der?
Stephan
- Willi, 86’ VW T3 DJ 2.1WBX (Ocean Blue Reimo Camper)
Instagram: @thevanwilli
Prøv å komme i kontakt med Truls Farner, han skriver blandt annet for bobilbladet Dinfritid. Han er / var Reimo importør.
Ellers er alternativet å legge ferien til Tyskland og dra innom å hente det, men det er ett stykke å reise fra Kiel for å komme dit.
Og i tilfelle at du går for nytt lugg fra Reimo, pass på, at det er mellom 7og 8 måneders leveringstid. De blir laget på bestilling.
Du får kanskje fart på leveringstiden, hvis det er flere her, som trenger ett nytt.