Noen som vet om eller har tips til felg og dekkvalg og selgere med god pris?
sjekka med Vianor og de var så snille og kunne fortelle at å sette på 17" felger med dekk ville bare koste ca. 12000.- !!
Syns det høres helt inn i gamperæva sinnsykt ut? eller?
jeg ga 13 for mine 19" med dekk. Da ikke godkjente. Men ta og sjekk sharif.no og ring han. Så fikser de lovlige dekk og felger for mindre enn 12. Nesten Garantert.
jeg skal ikke drive reklame for ciservice så veldig mye mer, men om de har 50 eller 90% rab. spiller vel ikke så stor trille. Poenget er jo at DU er fornøyd med det du får OG prisen for det. DE hadde hvertfall flere dekk med LI over 99....noe SHARIF's visstnok ikke har(?).
har fått no tilbud fra bla. CIS så jeg får se hva det blir til.
og når det kommer til Sharif e.l kommer jeg nok aldri til å handle der.
vet at det er billig og at det ser bra ut, men det er akkurat kunne det. det SER bra ut og thats it.
har noen bekjente bla. en med en FEIT bmw, og han invisterte i fine skrudde 18" og dekk. hva hjelper det at det er billig når felgringene begynner å flasse krom etter knapt en sesong. nei takke seg til å heller betale ekstra og få kvalitet.
Det med crom. har jeg også erfart. Kamaeraten min kjøpte det, og de blei ikke spess pene etter en dag. Hehe.. Men jeg tror ikke det bare er der det er sånn.
De felgene fikk jo sahrif fra FelgImport eller noe sånt på lillestrøm.
skal vel ikke si at han selger bare drit, for det gjør han jo ikke. men det jeg sier er at du får hva du betaler for.
billige felger er vel ikke noe å ta sjansen på spør du meg, men det blir jo opp til hver enkelt det da.
og at han har gode dekk til god pris er jo noe alle vet, men så var det disse felgene da.........
prinsatle wrote:kjøpte komplette hjul hos ciservice for 9940.- med 245/35-20 Nankang. 8.5x20 felger.
VELDIG fornøyd med varene og servicen på økern ihvertfall.
Velkommen i "CIService"-klubben. JEg var også veldig fornøyd med folka på Forus (Stavanger). Kjøpte 245/45/18, litt mindre enn dine 20"
Men jeg stusser litt over den gode prisen din, for jeg måtte ut med 12700.- for mine, og jeg trodde 20" var dyrere. Har du "godkjente" dekk (LI)?
tilbake fra ferie og ser at det enda er liv i topic'en min her.
var innom CIS og fikk 4 15" lettmet.felger og 2 stk 205/55-15 (hadde 2 fra før) for 3900.-
det er et par tusenlapper billigere enn sharif kan man jo si.
har ikke noe å utsette på hverken felger eller dekk.
satt de 2 nye foran, og har nokian bak.
har rulla noen 100 på kryss og tvers i DK på ferie, og null problem.
fikk testa vannplaning. begynner bare å spore men mister aldri grepet og kontrollen.
stedgar wrote:Ga 10500,- for Rial Trigon 7x17 ET 46 med Nokian Z XL 225/55 ZR 17TL 101W hos Interdekk.
225/55-17 gir +5% på diameter/omkrets, hadde vært bedre med 225/50.
ET46 er OK foran, men litt smalt bak. Skulle jeg kjøpt igjen, hadde jeg valgt ET46 foran og ET35 bak.
Jeg kjøpte samme dekk selv for 8000kr hos en lokal forhandler. Betalte nok noe mer for dekkene enn du. 17" med lovlig LI er IKKE billig.
Jeg har 8" Momo felg med ET35 på min syncro og har ikke senket noe. Jeg vil faktisk unngå senking av min bil, og da blir +5% på omkrets seende ganske pent ut.
Kanskje det er en selvfølgelighet, men husk å få sjekket hjulvinkler etter bytte til freskere felg.
Velkommen i "CIService"-klubben. JEg var også veldig fornøyd med folka på Forus (Stavanger). Kjøpte 245/45/18, litt mindre enn dine 20"
Men jeg stusser litt over den gode prisen din, for jeg måtte ut med 12700.- for mine, og jeg trodde 20" var dyrere. Har du "godkjente" dekk (LI
fikk de litt billigere. prisen var egentlig med 225/30.20 pakkepris men dekkene ble for smale på felgen slik at når man svingte litt hardt i sving så slapp de ut luft. Flaut for de derfor fikk jeg nye dekk 245/35-20 til samme pris ukene etterpå.
god service og fornøyd kunde.
fikk de litt billigere. prisen var egentlig med 225/30.20 pakkepris men dekkene ble for smale på felgen slik at når man svingte litt hardt i sving så slapp de ut luft. Flaut for de derfor fikk jeg nye dekk 245/35-20 til samme pris ukene etterpå.
god service og fornøyd kunde