Skyvedør T4 vil ikkje lukka

Caravelle/Multivan/Transporter 1991-2003
Post Reply
tormey
Car: T4 1994 Syncro
Phone: 90886533

Skyvedør T4 vil ikkje lukka

Post by tormey »

Etter å ha teke av plata på skyvedøra på min T4 frå 1994, smurt og løyst opp treig lås, får eg ikkje døra til å lukka seg att. Det er sikkert noko eg overser. Den glir i posisjon, men vil ikkje "klikka" seg på. Truleg noko feil med baklåsen. Men eg finn altså ikkje ut kva det er.
tormey
Car: T4 1994 Syncro
Phone: 90886533

Re: Skyvedør T4 vil ikkje lukka

Post by tormey »

Etter litt fikling, fann eg løysinga. Staget som går frå låsemekanismen framme på døra til lukkaren bak på døra, var blitt krumma litt medan eg heldt på med smørjing av låsemekanismen. Staget er framme festa til ein sylinder som vidare er knytt til døropnarar. Sylinderen var irra fast. Med litt "CRC" og olja kom det seg. Men i denne prosessen, lyfta eg på stagen, slik at netto vart litt kortare. Og dermed ville ikkje døra låsa seg fast bak .... Eg lærer, om enn seint.
Haavard_s
Car: T4 2.4 1995

Post by Haavard_s »

Gammel tråd, men føyer til et par erfaringer.
Motstand i skyvedørlås, både med nøkkel og fra inn- og utside. Sentrallåsen hadde ikke funka på lenge.
Kald aften, og ingen reaksjon i døra på forsøk på å åpne.
Åpna opp, av med dør-plata på innsida, tørka og oljet opp mekanismen. Ga god effekt, men det va fremdeles noe som hang betydelig.

Det viste seg at det var slitt et spor i en plasthette i mekanismen, som så hetta kilte seg inn i tilstøtende del mot. Så mekanismen nådde ikke fullt ut åpen endeposisjon mellom låst og åpen (nøkkel). Dermed litt ekstra motstand for dørhåndtakene også.
Enkelt å fikse: slipte bare vekk sporet, så «jamma» ikke mekanismen lenger. (Men brukte litt tid åååå finne hva som var galt)

Sentrallåsen fiksa i samme slengen. Bra kveld.

Caravelle 2.4D, AAB, 1995.
Haavard_s
Car: T4 2.4 1995

Post by Haavard_s »

Forsøker et bilde som viser detaljer. Rød pil er bevegelseretning og nevnte plasthette. Gul sirkel er jammepunkt

https://drive.google.com/file/d/1BrHxfO ... p=drivesdk
Post Reply