Jeg har en 97mod Caravelle. Til den finns det kun en nøkkel, noe som er litt dristig i lengden. På gårdsplassen står det en 2000mod caravelle delebil som har to fungerende nøkler. Kan de to nøklene kodes om så de prater med startsperra i 97modellen? Eller kan jeg bytte startsperre boksen og få det til å funke uten så mye mikkmakk? Har plukka ut låsesylinderen fra 2000modellen og tenkt å sette den i 97modellen.
Mens jeg alt er i skrivinga, er det noen som kan hjelpe meg å få tilbake kontoen min "KurtP"? Kan passord resettes av en snill og hyggelig administrator? Ikke pokker om jeg kommer på passordet....
Tenningsnøkkel/startsperre
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Re: Tenningsnøkkel/startsperre
Nøkkel i forsikringa ?
Jeg hadde det men snubla ut i egenandel på "enorme" 800,- fordi jeg ikke leste meg opp på f.eks NAF-medlemsskapet mitt, eller hva det nå var for medlemskap rundtom som gir gratis nøkkelproduksjon hos selv Møller.
Jeg hadde det men snubla ut i egenandel på "enorme" 800,- fordi jeg ikke leste meg opp på f.eks NAF-medlemsskapet mitt, eller hva det nå var for medlemskap rundtom som gir gratis nøkkelproduksjon hos selv Møller.
-
T4aWayOfLiving
- Car: T.4D 1998
- Phone: 47170187
Re: Tenningsnøkkel/startsperre
Hei. Kjøp og fil noen nye nøkler uten startsperre på låsesmed. Billig. Så tar du av startsperre hylsa på nøkkel sylinderen, og stripser fast nøkkelen med startsperre på den. Og henger den opp kunder et sted. Da er startsperra av konstant. Gjort samme, og har tre nøkler nå [emoji6]
Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk