Litt fakta om bilen:
Transporter T3 1984.
1.9 L (1,913 cc) (76 bhp) (Serial # DG)
Ca 160000 på telleren.
Solgt ny i Norge og bygd om til Camper av Rico Gruppen AS.
Aldri vært vinter kjørt, så veldig lite rust!:)
3 tidligere eiere før meg.

Glavaen var der fra før, så det ble nok montert når den ble bygd til camper. Hele bilen er behandlet godt med hulsomsfett, så ingen tegn til fukt eller rust noe sted:)hansstef wrote:Var glavaen der fra før eller er det du som har satt den inn?
Glava har vist seg å holde litt fukt/kondens nede ved kanaler så hvis du satte det inn nå håper jeg du har smurt godt med hulromsfett (Mike Sanders er bra) i alt av kriker og kroker før glavaen kom på plass.
Selv har jeg isolert med en litt annen vri. Først har jeg skjært til rørisolasjon i skum for å lage et slags stenderverk å legge isolasjon på. Dette for å holde selve isolasjonen unna stålet i størst mulig grad. Deretter har jeg kledd med to lag båtisolasjonsmatter (vet ikke merke, men de er et skags skummateriale) og så en fuktsperre til slutt.
Oi, da skal jeg sjekke ut det. Takk takk:)hansstef wrote:Ang RnR baksete så har VW Classic Parts et voldsomt tilbud på det akkurat nå:
https://www.volkswagen-classic-parts.de ... 66743.html

Så deilig da, velholdt tralle. Var faktisk på nippet til å ringe selger da denne bilen lå ute. Både meg og en kamerat hadde lyst å kjøpe denne, men antall biler skulle på det tidspunkt reduseres, ikke økes. Måtte la furnuften seire en gang ogsåToralf wrote:...
Glavaen var der fra før, så det ble nok montert når den ble bygd til camper. Hele bilen er behandlet godt med hulsomsfett, så ingen tegn til fukt eller rust noe sted:)

Hvorfor [emoji1787]hansstef wrote:Måtte la furnuften seire en gang ogsåToralf wrote:...
Glavaen var der fra før, så det ble nok montert når den ble bygd til camper. Hele bilen er behandlet godt med hulsomsfett, så ingen tegn til fukt eller rust noe sted:)