T4 California - et par spørsmål

Caravelle/Multivan/Transporter 1991-2003
Post Reply
rexiplex
Car: T4 California Freestyle Syncro

T4 California - et par spørsmål

Post by rexiplex »

Bak bakakslingen på min Syncro er det en slags rektangulær krybbe som ser ut som den kan vippes ned. Den ser for liten ut for reservehjul (jeg har mitt på bakluka), men det er kanskje for et slags nødhjul el.l? Noen som har brukt denne krybben til andre ting? Kan kanskje benyttes til oppbevaring med f.eks. en pelikankoffert?

En annen sak: Det er montert en original (?) cd-veksler nederst i midtkonsollet. Finnes det her andre løsninger med oppbevaring av noe slag?
Rudeboy
-
-
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666

Re: T4 California - et par spørsmål

Post by Rudeboy »

Det ble levert hyller av ymse slag for montasje under dashen i front, sånt får du for en billig penge f.eks her på forumet hos dem som hugger Caravelle/tilsv.

Krybba bak har jeg ikke sett, jeg hadde jo reservehjulsbæreren foran bakfangeren på Tyskerbrakka men som syncroeier er jo reservehjulet selvsagt bak på bakluka. Bilde ?
rexiplex
Car: T4 California Freestyle Syncro

Post by rexiplex »

Vises dette bildet da tro?

Image
Bård
Car: T4 1992 DOKA
Phone: 45276634

Post by Bård »

Hmm... svigermorsete??
Rudeboy
-
-
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666

Post by Rudeboy »

-Danged! Den handlekurven der var interessant, av og til føles det ut som der er lenge mellom hver gang en ser noe nytt. Blir ikke sikker på om jeg har hørt om slikt før, så da sier jeg at jeg ikke har hørt om den før så dette var moro.

Svigermorssete må det være, i allefall kan hun ha bagasjen sin der, mens hun sitter på åpen flathenger bak ?

Fordi det som henger bak bakakslinga blir noe nedstøvet (jeg pakket inn pressenning m.v og hadde i frlgen på reservehjulet på Tyskerbrakka i sin tid) så er jo lagringsobjekt noe begrenset av naturels føringer.
-Uten sammenligning så jeg at XXL solgte "vanntett" bag til 250,- i februar (kjøpte to) og å stappe noe i en slik og så stroppe fast baki der lar seg gjøre.
-ekstra varselstrekant, ekstra slepetau, ting man ikke bruker ofte men trenger når man trenger det innpakka i plast og så i en vanntett bak som stroppes til grinda.
Post Reply