2002 VW transporter ombygd multivan. Gått nærmere 280 000 km. Bilen har cruise kontroll. Bilen har rust, og må bytte kanaler pga hull. Klima anlegg fungerer ikke som det skal, er enten veldig kald eller varm luft. Motor på visker bak klarer ikke kjører visker hvis den møter litt motstand. Sentrallås virker ikke. Varmetråder I bakrute virker ikke. Ene sidespeil er sprekk i. Sete varmer ikke på førersete. Skal EU godkjennes til høsten. Bør ha spissing kontroll.
Bremser og bremseskiver er bytta sommer 2017. Begge Kaliper bak er og bytta sommer 2017. Airbag på passasjer side er koblet ut, dette står i vognkort.
Hva er en realistisk salgssum på denne bilen i den stand den er i nå?
Hva er realistisk salgssum for denne?
Re: Hva er realistisk salgssum for denne?
Ingen som har en formening om det? Vi forventer absolutt ikke gull og grønne skoger for bilen, men greit å vite om vi kan forvente 10 000, 20 000, 30 000 eller om det lønner seg å selge den i deler. Bilen er i dagligdrift og det er mye bil igjen, men den trenger noen reperasjoner.
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Umulig å si uten å ha sett den, og jeg for min del har en generell skepsis til slik stor ombygging av biler. Jeg stoler aldri på at folk har gjort ting 100% korrekt. Det er for mange slepphendte der ute.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
Takk for svar.
Når vi kjøpte bilen var den registert ned 6 seter, jeg har vært hos biltilsynet og fått den registert som syvseter og med den sete kombinasjon bilen har nå. De var 2 stk som sjekka festene til seter ol veldig nøye. Bilen var ombygd når vi kjøpte den, men ikke blitt registert med multivan oppsett 2+2+3.
Når vi kjøpte bilen var den registert ned 6 seter, jeg har vært hos biltilsynet og fått den registert som syvseter og med den sete kombinasjon bilen har nå. De var 2 stk som sjekka festene til seter ol veldig nøye. Bilen var ombygd når vi kjøpte den, men ikke blitt registert med multivan oppsett 2+2+3.
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Min skepsis går på alt du ikke kan se. Alt som er skjult bak paneler. Alt av ledninger, skruer, klips og duppeditter. Alt som du må demontere halve bilen for å sjekke.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
Å sånn ja. Tusen takk for ditt ærlige svar, setter stor pris på å høre hva andre tenker på både godt og vondt.
bilder hadde hjulpet 
Har dessverre ikke noen bilder nå. Må rydde og ordne i den først.