T3 prosjekt?

Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92
Post Reply
Trangtihagen

T3 prosjekt?

Post by Trangtihagen »

Er det noen som er intr. I nye t3 prosjekter om dagen?
Har en t3 som jeg aldri klarte kvitte meg med, bobilregistrert men også veteran i 2020.
Vurderer skroting men kanskje noen er intr. I den for vrakpant?
Understreker prosjekt. Den er egentlig hvit men nå er den mest grønn. Ikke så halvgæærnt med karosseri rust men tipper det er verre under. 1.6td, halvpanel, dører begge sider, skyverute på høyre side.
Servo er defekt og den lakk noe olje de siste gangene den var i bruk men kan være mest servoolje. Stått stille i rundt 4 år. Sprekk i frontrute men hel. Står på Dalen, Telemark.

Burde vel egentlig blitt lagt under biler selges men tenkte jeg kunne legge ut noen følere først tilfelle dette er hva alle andre har nok av allerede. Kanskje noen er mer intr. I deler?

/Alec
Bjørnis
Car: Vw T3-88 Coach
Phone: 95851663

Re: T3 prosjekt?

Post by Bjørnis »

Trangtihagen wrote:Er det noen som er intr. I nye t3 prosjekter om dagen?
Har en t3 som jeg aldri klarte kvitte meg med, bobilregistrert men også veteran i 2020.
Vurderer skroting men kanskje noen er intr. I den for vrakpant?
Understreker prosjekt. Den er egentlig hvit men nå er den mest grønn. Ikke så halvgæærnt med karosseri rust men tipper det er verre under. 1.6td, halvpanel, dører begge sider, skyverute på høyre side.
Servo er defekt og den lakk noe olje de siste gangene den var i bruk men kan være mest servoolje. Stått stille i rundt 4 år. Sprekk i frontrute men hel. Står på Dalen, Telemark.

Burde vel egentlig blitt lagt under biler selges men tenkte jeg kunne legge ut noen følere først tilfelle dette er hva alle andre har nok av allerede. Kanskje noen er mer intr. I deler?

/Alec
Intresant! Har du mulighet for og sende meg noen bilder på tlf 95851663

Sent from my iPhone using Tapatalk
Tur-Bo
-
-
Car: 2000 t4 syncro
Phone: 46925366

Re: T3 prosjekt?

Post by Tur-Bo »

Har sendt deg en pm
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.
Post Reply