Hun hjalp til med nytt trekk til sofaen også. Nydelig.
Skapdørene er gamle planker og panel som jeg fant i garasjen og fikk av kompiser.
De blir pusset ned og satt sammen med tynne kryssfiner på baksiden.

Takk for hyggelig ord!HC wrote:Her hadde det absolutt vært behov for en 'liker'-knapp, "eller tommel opp", eller noe i den duren, -for dette ser bra ut!![]()
Applaus!
Ja, jeg liker det også. Men hadde lyst på å gjennomføre denne stilen. Takk!OddN wrote:Egentlig har jeg mest sansen for originale interiør (tilnærmet) slik VW leverte de, men likevel så liker jeg den røffe, litt drivved-aktige stilen din. Gjennomført
TakkNeedforspace wrote:Jeg liker veldig at du går egne veier med innredningen. Om noe ikke fungerer optimalt kan du lett forandre eller du lever med det. No problem. Og ja, det er fint i Hoddevika. Ett av stedene utenom Austbygd med flest T3 besøk gjennom året tror jeg.
Takk, satser på det!Diabloto wrote: Fantastisk! Kanskje vi sees på veien en dag!

Topp! Sender pm!chills wrote:-OTO-: Takk!
Ja, jeg har noen lister og noen hjørner. Samt en kjøkkenbenk uten kjøleskap og gassbrenner.

Sliter med disse symptomene nå. Trolig er det viscoen som er i ferd med å stivne. Det er vel kanskje en jobb for et verksted?Tur-Bo wrote:Det kan være at viscoen din er i ferd med å stivne, da blir bilen tungrattet og skrubber i grusen med store svingutslag.
Det er flere her på forumet såvidt jeg vet som har demontert og renovert viscoen ved hjelp av deler og silikonolje fra Dieselkontor.de (tror jeg det var).chills wrote:Sliter med disse symptomene nå. Trolig er det viscoen som er i ferd med å stivne. Det er vel kanskje en jobb for et verksted?Tur-Bo wrote:Det kan være at viscoen din er i ferd med å stivne, da blir bilen tungrattet og skrubber i grusen med store svingutslag.
Yes, det er jo en mulighet å demontere viscoen.OddN wrote:Det er flere her på forumet såvidt jeg vet som har demontert og renovert viscoen ved hjelp av deler og silikonolje fra Dieselkontor.de (tror jeg det var).chills wrote:Sliter med disse symptomene nå. Trolig er det viscoen som er i ferd med å stivne. Det er vel kanskje en jobb for et verksted?Tur-Bo wrote:Det kan være at viscoen din er i ferd med å stivne, da blir bilen tungrattet og skrubber i grusen med store svingutslag.
Alternativet er å montere decoupler i girkassa... Da sparer du drivverket, og det er bare bra at viscoen er litt hardere enn standard.
Den monterer du enkelt selv... Er slett ikke vanskelig.chills wrote: Yes, det er jo en mulighet å demontere viscoen.
Hvis noen har lyst til å montere decoupler for meg, er det bare å skrike ut.

Det der lukter det toppakning av...chills wrote:Houston, we have a problem...
Olje i kjølevæska. Da er det vel toppakningen som er gåen. Kan det reddes?