Takstativ Safarirack roofrack safarigrind
-
syncrot3
- -

- Car: T3 1986 SYNCRO
- Phone: 92031857
Takstativ Safarirack roofrack safarigrind
Hei, jeg er i tenkeboksen for takstativ om dagen. Jeg skal ha på takboks, kajakk, sykkel og gjerne ett eller to reservehjul. Noen som har eksempler på bruk av dette? Noen som har komboen safarirack og takboks? Jeg tenker at det må holdes innenfor takrenna for at det skal se pent ut. Legg gjerne ut bilder av ditt tak-setup.
Re: Takstativ Safarirack roofrack safarigrind
Hadde thulebjelker på forrige syncroen og da hadde jeg både kano og takboks samtidig.
Fant bare dette bildet i farta med bare kano, men det var plass til takboksen ved siden av.

Fant bare dette bildet i farta med bare kano, men det var plass til takboksen ved siden av.

91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
Beklager til trådstarter, litt sånn utenfor tema spørsmål.
Er det noen her som lager sånne stiger som du har på det bildet?
Hvor har du fått den fra?
Pettur
Er det noen her som lager sånne stiger som du har på det bildet?
Hvor har du fått den fra?
Pettur
-
syncrot3
- -

Takk for bilde. Det er slik jeg begynte. Har 4 thule holdere. Men ettersom jeg skal ha sykkel på taket så trenger jeg fremkommelighet der oppe, og da ville det vært lurt med et rack man kan gå på. Stigen og reservehjulsholderen er jo genial, så kan du åpne luken. Har du bilde av reservehjulsholderen uten hjul? Evt. link?OddN wrote:Hadde thulebjelker på forrige syncroen og da hadde jeg både kano og takboks samtidig.
Stigen er fra Gary Lee i Kanada, dyr men vel verd pengene. Reservehjulet sitter på en Isuzu-holder boltet fast i bakluka med forsterkninger innenfor. Ikke ideelt for å åpne bakluka. Har forsterkede dempere på luka, så når jeg tok av hjulet sto luka oppe med stige og reservehjulsfeste.
Men på den nåværende syncroen blir det etter hvert svingbar reservehjulsholder.
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
-
mortenfjell
- -

- Car: T3 Atlantic syncro 112 i
- Phone: 40095295
Jeg har skrudd 23 x 48 lekter I thule stengene , full platting
og slang like gjerne på et lavt rekkverk litt ala Afrika biler . Jeg har jo pop top så har fire stenger I Glassfibertaket og to over førerhus og med stige opp fra fremre venstre jekkfestet . Aner dessverre ikke åssen jeg legger ut bilder her .
-
syncrot3
- -

Blir det ikke massivt og tungt? Jeg tenker noe i aluminium eller stål, men det er jo tungt det også. Bilder lastes lettere opp med tapatalk-appen.mortenfjell wrote:Jeg har skrudd 23 x 48 lekter I thule stengene , full plattingog slang like gjerne på et lavt rekkverk litt ala Afrika biler . Jeg har jo pop top så har fire stenger I Glassfibertaket og to over førerhus og med stige opp fra fremre venstre jekkfestet . Aner dessverre ikke åssen jeg legger ut bilder her .
-
syncrot3
- -

OK, det er alltid fordeler og ulemper, Jeg sjekker ut. Takk for tips...OddN wrote:Stigen er fra Gary Lee i Kanada, dyr men vel verd pengene. Reservehjulet sitter på en Isuzu-holder boltet fast i bakluka med forsterkninger innenfor. Ikke ideelt for å åpne bakluka. Har forsterkede dempere på luka, så når jeg tok av hjulet sto luka oppe med stige og reservehjulsfeste.