Det kom endel på siste treffet mandag den 3 juli, før vi tar sommer ferie
Undertegnede som "glemte seg helt bort" ble ringt etter og da måtte jeg jo slippe alt jeg hadde i hendene med hagesysler og diverse og farte ned i huåhast
Etter BussMarius sin problematiske fremstilling av å møtes neste gang den 7 august, så holder vi på "14 dagers" prinsippet og møter opp igjen den 31 juli.
Uansett hvor "plundrete" dette blei for han med å bytte odde tall og partall uker så kræsjer en og annen høytidsdag en eller annen gang uansett, så jeg ser egentlig ikke problemet her, men men...
Treff 4 dager før Buss Camp på Tinn er vel heller ikke værre enn å ha treff dagen etter Buss Campen?
JulePizzabordet er vel heller ikke problematisk? Det blir når det blir uansett, vi har hatt dette rundt de tider før, 1 - 2 uka i desember hvert år.
Men Etagilde blir det, okkesom
Og blablabla...osv osv, i 2018..2019 etc. etc. etc så kræsjer det uansett med høytider og andre ting, så hvorfor denne problemstillingen? vi jenker oss deretter bare vi?
Vel uansett da så møter vi opp igjen
Mandag den 31 juli kl 19:00 på parkeringa på Lierkroa, (sjefsavgjørelsen er herved tatt) Noen er sikkert forsatt er på ferie, med vi møter vi som kan og har mulighet...(Da forventer jeg å se deg også da BussMarius?)
Og med dette så ønsker vi i VWbus Drammen dere alle en riktig god sommer, så sees vi plutselig.
VWbus Drammen Sommer Camp, - VWbus On Tour, - NT2K Buss Fest står for døren, så sommerens VWbus treff har ikke tatt ferie