Jeg får ikke åpnet bakluken på min 2008 T5.
Har prøvd å åpne innenfra uten hell.
Sikkert noe som er hoppet av inne i døren.
Noen som har noen tips til å få den åpnet?
Regner med panelet må av på innsiden, men det siter vel noen skruer i bunn som jeg ikke kommer til så lenge døren ikke kan åpnes.
Bakluken er gått i vranglås
-
Hr Kotelett
- Car: Multivan T5 2006
Re: Bakluken er gått i vranglås
Sjekk ut bilder og bakdekselguiden jeg har linket til her viewtopic.php?f=6&t=29981
Men å få av panelet uten at bakluken er åpen er nok dødfødt ja(kanskje møller har noen triks). Der det er skruer er på "løkken" som en kan dra igjen luken med, og rammen rundt dørhåndtaket på midten må av. Og så er det et slags "deksel" på undersiden hvor en kan vri en slags lås, til høyre for selve låsen. Men ellers er den bare festet med klips, det er det på min 2006 T5 Multivan hvertfall.
Jeg hadde problem med at den ikke gikk i lås, selvom en låste bilen. Det har løst seg med at jeg har dunket hardt i den så har den kommet seg der og da. På bildene til en av de andre der inne ser du at det er mye irr, og at kontaktpinnen faktisk er knekt av. Så du kan prøve å dunke hardt der som låsen er og prøve å låse opp igjen for å se om det var dårlig kontakt.
Men å få av panelet uten at bakluken er åpen er nok dødfødt ja(kanskje møller har noen triks). Der det er skruer er på "løkken" som en kan dra igjen luken med, og rammen rundt dørhåndtaket på midten må av. Og så er det et slags "deksel" på undersiden hvor en kan vri en slags lås, til høyre for selve låsen. Men ellers er den bare festet med klips, det er det på min 2006 T5 Multivan hvertfall.
Jeg hadde problem med at den ikke gikk i lås, selvom en låste bilen. Det har løst seg med at jeg har dunket hardt i den så har den kommet seg der og da. På bildene til en av de andre der inne ser du at det er mye irr, og at kontaktpinnen faktisk er knekt av. Så du kan prøve å dunke hardt der som låsen er og prøve å låse opp igjen for å se om det var dårlig kontakt.
Fikk av panelet på døren.
Noen av klippsene tok kvelden.
Var ett stag som var hoppet av. noe slarkete i innfestingen.
Litt svak patent kanskje?
Noen av klippsene tok kvelden.
Var ett stag som var hoppet av. noe slarkete i innfestingen.
Litt svak patent kanskje?
-
einic
- -

- Car: T3 1986 DJ T5 2007 4 MOTION Porsche 914 4 1972
Er vel et plastklips? Byttet det på en Skoda.