Hei å hå, ny på forum her nå. vw fersk innvestert i t3 caravell[emoji1360]
90mod disel 1.9td
Lurer på type tank som sitter i bil'n?
Da jeg ønsker kjøpe enn spell ny pga. nåverende er for rusten/hølete oppå/bak/h.s.. Foresten tanken sitter unner bil, bak forstilling.
Mistenker nåverende typ? er opprinelig bensin? Utifra nett søk etter ny finner jeg eneste opplysninger ang ø påfylling.. og forskjellige års rater det skall passe.
Mistenker enklest/vellykka montering med påfyllings ø jeg nå allerede har 40mm, ca.
Så spørsmål utifra detta da, jeg lurer på er stusser ut i fra tank like dan tur/retur, 8mm i hvert hjørne bak unnerside.
Lufting ellers har j sjøl 'konstatert' er like dant uansett tank.[emoji16]
Så står nå med manglende kunskap å lettere forvirra etter alt nett søk å lurer på om j går for ny tank 48ø påfylling. Eller tilbake? t 68ø 500kr billigre tank, der j mistenker plunder å mer kostnad mangler påfyllings stuss.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hva slaks drivstof tank har jeg?
Re: Hva slaks drivstof tank har jeg?

Du skal ha tank til diesel/turbodiesel eller bensin forgassermotor. Alle disse har 8mm uttak. Innsprøytningsmotorer har 12mm uttak.
Og du skal ha tank med 48mm påfylling. De tidlige bilene hadde 60?mm påfylling og som du sier, så må du da ha de tilhørende delene for påfyllingsstussen.
Så kjøp den tanken som har 8mm utløp og 48mm påfylling, så passer alt rett på.
Og du skal ha tank med 48mm påfylling. De tidlige bilene hadde 60?mm påfylling og som du sier, så må du da ha de tilhørende delene for påfyllingsstussen.
Så kjøp den tanken som har 8mm utløp og 48mm påfylling, så passer alt rett på.
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
Takk for svar OddN!
Med det samma, innjeksons tank med 12mm uttak, har den også retur inn.? Finner kun rett tank i UK å skeptisk til varer/handel der i fra. Mer tillit til tysk handel ang. det her.
Med det samma, innjeksons tank med 12mm uttak, har den også retur inn.? Finner kun rett tank i UK å skeptisk til varer/handel der i fra. Mer tillit til tysk handel ang. det her.
Innsprøytning har også 8mm retur. Så du kan selvsagt bruke en slik og med en overgang på utløpet.From wrote:Takk for svar OddN!
Har nettopp bestilt tank selv fra Brickwerks, så om du venter en ukes tid, kan du få statusrapport herfra. Regner med den er her over helga.
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
-
Tur-Bo
- -

- Car: 2000 t4 syncro
- Phone: 46925366
Jeg har en veldig fin orginal dieseltank som har stått på en spansk bil til salgs, tilnærmet rustfri og den ligger i Drammen.
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.
Heisann hurra for forum, intresang den tank, ø48mm påfylling-type late mod.?
Om den ikke er solgt ennå vil jeg gi ett bud på den. Over til privat melding da? Ang. alder & r.'anngrep;) praktisk å sånn.)
Om den ikke er solgt ennå vil jeg gi ett bud på den. Over til privat melding da? Ang. alder & r.'anngrep;) praktisk å sånn.)
Takker igjen OddN, så de Brickwerks har en god overgang 12mm-8mm t ca 50lappen så innjeksjons tank ser mest innbydendes ut sålangt om det skar bli ny. Ser ann ennå iom. spansk tank meldte seg her. Meld gjerne fra ang. tank innporten din ja[emoji1360] god pris på den tank, kun prima den men like greit? Skal det vinter kjøres bør det vell beskyttes mer billigst lakk lell. Undrer å ang. Galvanisering på den.
-
Tur-Bo
- -

- Car: 2000 t4 syncro
- Phone: 46925366
Det er en brukt tank, men med svært lite rust, kommer du og henter er den din for 600 kr.
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.