Setebelter bakerste rad T4
Setebelter bakerste rad T4
Er på jakt etter setebelter til begge sider bakerst i en T4. (de som henger ned)
Osloområdet men kan også betale for frakt.
Osloområdet men kan også betale for frakt.
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Re: Setebelter bakerste rad T4
Slik som jeg kjenner tyngdekraften vil vel alle bilbelter henge ned, hva slags seteløsning har du ? Oppsett bakover.
Noen er for trepunkts i sidene, noen er topunkts på midtre del der man ikke har anskaffet trepunktsseler til midten. Noen av seteløsningene så langt tilbake som '93 innebar minibussløsning hvor man kunne ha en tresetersbenk på venstre bak og en tosetersbenk på høyre bak hvor disse fem setene hadde topunktssæler, alle sammen, og så var det hhv ytre høyre og ytre venstre i midterste del av bilen som hadde trepunktssæler mens midtre sete også der gjerne hadde topunkts. Tyskerbrakka var Buss nr. 1 av første T4løsning med den betegnelsen fra Møller, skissert som over. Hva den senere løsningen på Buss nummer 1 gikk ut på vet jeg ikke men da var det ikke langsgående seter.
"Bakerst" er ikke dekkende nok
Noen er for trepunkts i sidene, noen er topunkts på midtre del der man ikke har anskaffet trepunktsseler til midten. Noen av seteløsningene så langt tilbake som '93 innebar minibussløsning hvor man kunne ha en tresetersbenk på venstre bak og en tosetersbenk på høyre bak hvor disse fem setene hadde topunktssæler, alle sammen, og så var det hhv ytre høyre og ytre venstre i midterste del av bilen som hadde trepunktssæler mens midtre sete også der gjerne hadde topunkts. Tyskerbrakka var Buss nr. 1 av første T4løsning med den betegnelsen fra Møller, skissert som over. Hva den senere løsningen på Buss nummer 1 gikk ut på vet jeg ikke men da var det ikke langsgående seter.
"Bakerst" er ikke dekkende nok
Takk for tips - forsøker å utdype mer.
Bilen er en 96 mod kombi kort type. Har satt inn seter fra multivan som kan dras frem slik at de utgjør en seng. Foran disse setene har jeg ingen andre seter før førersetet.
Utifra hva jeg har forstått så skal dette være 3 rad og jeg ser at det allerede er gjennomføringer til belter i interiør, så behøver stanga beltene henger i og skruer. Selve mottakeren til beltene sitter i setene jeg har så de er det ikke behov for. Legger ved bilde som viser hva jeg er ute etter, farge og at det ser slitent ut er ikke viktig da det skal i en sliten bil og forsøker å løse det billigst mulig før visning.
https://www.google.no/search?q=seat+bel ... DCFXXdM%3A
Bilen er en 96 mod kombi kort type. Har satt inn seter fra multivan som kan dras frem slik at de utgjør en seng. Foran disse setene har jeg ingen andre seter før førersetet.
Utifra hva jeg har forstått så skal dette være 3 rad og jeg ser at det allerede er gjennomføringer til belter i interiør, så behøver stanga beltene henger i og skruer. Selve mottakeren til beltene sitter i setene jeg har så de er det ikke behov for. Legger ved bilde som viser hva jeg er ute etter, farge og at det ser slitent ut er ikke viktig da det skal i en sliten bil og forsøker å løse det billigst mulig før visning.
https://www.google.no/search?q=seat+bel ... DCFXXdM%3A
Har de. Muligens mangler plastdekselet.på de.
Caravelle 2.5 TDI GL 97mod kort 9 seter
Nissan Leaf Tekna 2013
Nissan Leaf Tekna 2013
Det er 0 problem så lenge alt som behøver for å feste de er med!
Pris tenker du deg?
Pris tenker du deg?
200 for begge fks.?
Nissan Leaf Tekna 2013
Nissan Leaf Tekna 2013
Fann deksela òg no. Og skruar. Du har ryggfesta som skal skrues fast i bilen?
Nissan Leaf Tekna 2013
Nissan Leaf Tekna 2013
Kjempepris! tar de uten å mukke
Med ryggfester, mener du da de to festene som sørger for at setet ikke faller bakover? For de har jeg.
Med ryggfester, mener du da de to festene som sørger for at setet ikke faller bakover? For de har jeg.
Ja. Var de eg tenkte på.
Da er det vel best å sende de i posten, det koster 160,- for pakke inntil 10kg, då kan pakken og spores.
Vi kan ta det på pm eller SMS herifra.
Da er det vel best å sende de i posten, det koster 160,- for pakke inntil 10kg, då kan pakken og spores.
Vi kan ta det på pm eller SMS herifra.
Nissan Leaf Tekna 2013
Nissan Leaf Tekna 2013
-
kennyeh88
- -

- Car: VW Caravelle 2.5 TDI 4 Motion
- Phone: 46656525
Hypomac!
Trenger man ryggfester for 3 seterad ? Har en lang kombi , som jeg skal sette inn en 2+1
På 3 seterad! Først må skillevegg vekk!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Trenger man ryggfester for 3 seterad ? Har en lang kombi , som jeg skal sette inn en 2+1
Kenneth Thomassen
1999 Caravelle 2.5 TDI Comfortline Syncro (solgt)
2007 Caravelle 2.5 TDI 4 Motion
1999 Caravelle 2.5 TDI Comfortline Syncro (solgt)
2007 Caravelle 2.5 TDI 4 Motion
Tar sjansen på å svare...kennyeh88 wrote:Hypomac!
Tredje rad i en lang t4 består originalt av en 2+1 (evt bare 2) og disse trenger ikke ryggfester. Kun "skruknotter" i gulvet.
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
Amen 
Eg har skruknotter med skiver om du behøver.
Eg har skruknotter med skiver om du behøver.
Nissan Leaf Tekna 2013
Nissan Leaf Tekna 2013
Da vil jeg rette en stor TAKK til hypomac!
Beltene kom frem fine og hele i en eske full av bleier, så maken til emballasje har jeg aldri sett!
(Har ingen barn, men har hørt rykter om at bleier er dyrt! Så har holdt de av til deg her om du skulle passere Oslo og vil ha de tilbake
)
Beltene kom frem fine og hele i en eske full av bleier, så maken til emballasje har jeg aldri sett!
(Har ingen barn, men har hørt rykter om at bleier er dyrt! Så har holdt de av til deg her om du skulle passere Oslo og vil ha de tilbake
Trur ikkje det kom mykje fukt inn i den pakken nei.
Bleiene kan du kaste, evt. sende bildeler i.
Ungen som brukte av dei har slutta med "nattruser" for lengst så eg har ikkje bruk for dei lengre.
Supert at du er fornøyd
Nissan Leaf Tekna 2013
Nissan Leaf Tekna 2013