Selges anonnsene får ikke være ifred

Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92
Post Reply
SYNCRO
-
-

Selges anonnsene får ikke være ifred

Post by SYNCRO »

Det kan hende at jeg er litt sær, men jeg synes ærlig talt vi kan få ha våre "til salgs" anonnser ifred. Jeg synes det er en uting at andre kommer inn på min/ andres topic og skal selge sine egne deler. Det er jo derfor man hele tiden har muligheten til å legge inn nye topic, hvis man ikke skal respektere dette kan man jo like gjerne ha en eneste lang topic.
Har helt siden jeg startet å chatte på VW2YOU og siden her på forumet,prøvet selv å respektere og opprettholde dette synspunkt som jeg forfekter. Har ved et par anledninger gjordt det samme selv mot den som har gjordt slikt mot meg,dette for å demonstrere overfor vedkommende hvor dumt dette egentlig er. Jeg synes egentlig at vi kan ha såpass respekt for hverandre her at vi ikke bedriver denslags.
Det gjelder også deg Erik, du som er så snar ute å kritiserer andre for hvordan man skal/ ikke skal oppføre seg og hva man kan/ikke kan tillate seg. Dette er ment som en vennlig hennstilling til andre om å :"være mot andre som man selv ønsker at andre skal være mot deg".
Jeg setter også stor pris på at jeg selv får tilbakemelding,UMIDDELBART, dersom jeg trår over streken.
Vennliog hilsen Eskild
RZR-Jånni
-
-
Car: 1967 og 1991
Phone: 975 976 57

Post by RZR-Jånni »

Jeg må si meg enig med deg Eskild, men hvorfor du legger dette inn under T3 fatter jeg ikke... :mrgreen:
Jon-A. Sognnæs.
67 Sika
91 Caravelle Syncro 2,1wbx
SYNCRO
-
-

Post by SYNCRO »

BayJon wrote:Jeg må si meg enig med deg Eskild, men hvorfor du legger dette inn under T3 fatter jeg ikke... :mrgreen:
Var nok litt trøtt og sliten og vipps så har man lagt det under feil sted
Post Reply