Ettermontering av servo
Ettermontering av servo
Har en -86 t3 SCA camper uten servo og vurderer å få ettermontert. Ser at det finnen noen kit til denne på nett, noen som har erfaring på dette ?.
Re: Ettermontering av servo
Når du sier kit, tenker du da på rattstamme med elektrisk servo? Der var det vel noen her som testet ut, søk på forumet etter elektrisk service så finner du det sikkert.Blixrud wrote:Har en -86 t3 SCA camper uten servo og vurderer å få ettermontert. Ser at det finnen noen kit til denne på nett, noen som har erfaring på dette ?.
Ellers er det forsåvidt greit å montere servo med å bruke brukte originaldeler, men husk å få med styrestaget mellom vinkeldrev og tannstang da dette er forskjellig, og spindlene har innfestingen for endeledd lengre inn så styringen blir litt mer direkte med servo. Ikke egentlig påkrevd å bytte men kjekt å vite i alle fall. Kjøp forresten nye slanger istedet for å prøve å få de (oftest) rustne original rørene på plass.
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
Det var den elektriske jeg tenkte på ja, se om jeg finner innlegget i forumet. takk.
-
luftT3
- -

- Car: T3 1981
- Phone: 90747930
Jeg har el.servo i luftcampern. Überfornøydnüng.Blixrud wrote:Det var den elektriske jeg tenkte på ja, se om jeg finner innlegget i forumet. takk.
Digger den.