Ettermontering av servo

Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92
Post Reply
Blixrud
Car: T3 SCA 1986 DJ
Phone: 99579983

Ettermontering av servo

Post by Blixrud »

Har en -86 t3 SCA camper uten servo og vurderer å få ettermontert. Ser at det finnen noen kit til denne på nett, noen som har erfaring på dette ?.
OddN
-
-

Re: Ettermontering av servo

Post by OddN »

Blixrud wrote:Har en -86 t3 SCA camper uten servo og vurderer å få ettermontert. Ser at det finnen noen kit til denne på nett, noen som har erfaring på dette ?.
Når du sier kit, tenker du da på rattstamme med elektrisk servo? Der var det vel noen her som testet ut, søk på forumet etter elektrisk service så finner du det sikkert.

Ellers er det forsåvidt greit å montere servo med å bruke brukte originaldeler, men husk å få med styrestaget mellom vinkeldrev og tannstang da dette er forskjellig, og spindlene har innfestingen for endeledd lengre inn så styringen blir litt mer direkte med servo. Ikke egentlig påkrevd å bytte men kjekt å vite i alle fall. Kjøp forresten nye slanger istedet for å prøve å få de (oftest) rustne original rørene på plass.
Blixrud
Car: T3 SCA 1986 DJ
Phone: 99579983

Post by Blixrud »

Det var den elektriske jeg tenkte på ja, se om jeg finner innlegget i forumet. takk.
luftT3
-
-
Car: T3 1981
Phone: 90747930

Post by luftT3 »

Blixrud wrote:Det var den elektriske jeg tenkte på ja, se om jeg finner innlegget i forumet. takk.
Jeg har el.servo i luftcampern. Überfornøydnüng.
Digger den.
Post Reply