Med "frykt" for å fornærme eier hvis vedkommende befinner seg her inne, er det bare meg som syns at denne camperen er ganske heftig priset?
Den ser jo fin ut, men den ser og relativt liten ut innvendig.
http://m.finn.no/car/mobilehome/ad.html ... e=77782021
Overpriset T3 camper?
Overpriset T3 camper?
Er ingen spammer, kun ny bruker.
Re: Overpriset T3 camper?
Relativt fin og original California ser det ut som. Men antagelig omlakkert. Den mangler de originale stripene og jeg syns jeg ser nokså mange småskavanker i og under lakken... (Kan selvsagt være bildene som lyver)
Prisene på T3 her i Norge har i det siste "tatt igjen" amerikanske priser. Det legges ut forferdelig mange sykt dyre biler. Men om de faktisk omsettes for det de legges ut for er heller usikkert.
Hadde noen vist meg denne for et år siden hadde jeg antydet at den burde kunne selges for 40 - 50000, forutsatt at omlakkeringen ikke skjuler masse rust.
Prisene på T3 her i Norge har i det siste "tatt igjen" amerikanske priser. Det legges ut forferdelig mange sykt dyre biler. Men om de faktisk omsettes for det de legges ut for er heller usikkert.
Hadde noen vist meg denne for et år siden hadde jeg antydet at den burde kunne selges for 40 - 50000, forutsatt at omlakkeringen ikke skjuler masse rust.
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt