Det er tiden for min første Eu Kontroll
Har noen hatt bra opplevelser med EU Kontroll på et bilverkstedet i Oslo området som de vil anbefalle?
tusen takk på forhånd

Det har med at bæringa ligger bakenfor kanalene og de er kun til pynt. Vi sjekka med en Golf 1 Caddy her som hadde samme problem. Ytterkanal borte begge sider. Men iflg Biltilsynet da, så lenge det bærende bak dette var ok, så var det ikke noe problem.ducce999s wrote:Gjelder bare å få han da
Men NAF slipper igjennom mye rart
Min Passat syncro gikk igjennom til tross for at begge kanalene var helt borte!!!!!

Tydelig ikke alle som vet det for på efterkontroll på annet verksted så var svv på besøk og dokumenterte og den ble som sagt ikke godkjentDer Postmeister wrote:Det har med at bæringa ligger bakenfor kanalene og de er kun til pynt. Vi sjekka med en Golf 1 Caddy her som hadde samme problem. Ytterkanal borte begge sider. Men iflg Biltilsynet da, så lenge det bærende bak dette var ok, så var det ikke noe problem.ducce999s wrote:Gjelder bare å få han da
Men NAF slipper igjennom mye rart
Min Passat syncro gikk igjennom til tross for at begge kanalene var helt borte!!!!!
Kunden hørte på vår anbefaling og ikke tilsynet faktisk. Den ble spiker. Men var eu ok på tross av.

På gamle VW så er vel det stedet å dra? Har bare hatt bra erfaring derfra med mine gamle folkevogner:)Syncrobuss wrote:Kvickstop på Strømmen er absolutt IKKE å anbefale. Familien har gitt de tre forsøk.