Med nye fester

Sent fra min EVA-L09 via Tapatalk

Jepptorpebussen wrote:Kan man få godkjent denne

Ja, det er sant som Yngve sier... Ku*-ordet må man ikke bruke i kommunikasjonen med trafikkstasjonen. Da ser de rødt... Men lyktebøyle er bedreRudeboy wrote:Kufangere får man ikke godkjent, lyktebøyler kan man få godkjent (dvs noen av dem er godkjente, såfremt man vifter med TÜV-papirene på trafikkstasjonen om man gidder få den innskrevet i vognkort - hvis ikke rekker det at papiret ligger sammen emd vognkort).
Cobrabøylen som på bildet skal være grei å finne papirer på selv om selger evt ikke har (jeg har ett sett til overs)

Sent dæ pmRudeboy wrote:...nå har det seg vel slik at kufangere var laget for å stå for en støyt, men lyktebøylen kun er ment å holde oppe no lamper og ellers være bling, Odd ? Jeg presiserer at det er snakk om to svært forskjellige objekter man kan ("kunne") skru på bilene.
Så kom noen av de med mest fantasi på å forby kufanger fordi man kunne ikke ha noe av at fotgjengere tok skade av å kaste seg foran kjøretøy. Noe som også er årsaken for at lyktebøylene er hengsla i bunn og ikke har ("skal ha") skarpe kanter. Kufangern sto fjellstøtt, den fungerte som frontalt beskyttelsessystem i motsetning til sin akk, så veike lillebror som riktignok dekkes av samme betegnelse i kjøretøyforskriften.
Så. Om noen trenger, har jeg TÜV-papirer på Cobrabøylen til T4-serien. Det har martin og alle som elverer disse også.

Det er i sin helhet ett venstrefeste og ett høyrefeste, skulle de mangle har "alle" dem fra BGNOR AS, Koolart osv osv. Koster nesten ittno.torpebussen wrote:Hva er et reelt bud? Er alle fester med