Prøver å kjøpe brukt markise til VW T5 (Multivan 7 seter u/hevetak) Thule Omnistor 5102.
Tydeligvis ingen som har, så det blir vel nykjøp.
Spørsmål til T5 venner:
Er det noen som har erfaring med denne type markise eller annen fabrikat ?
Erfaring med selve bruken?
Andre smarte tips?
Erfaring med markise til VW T5?
-
silenhag
- -

- Car: Vw California -2006, 2.5 TDi (axe, 174hk), manuell
- Phone: 41264794
Re: Erfaring med markise til VW T5?
Jeg har ju Californa da...med markise. Syns den fungerer glimrende og har aldri laget trøbbel. Personlig har jeg hatt mest nytte av den ved drittvær og regn (ved pent vær er jeg på tur). Fint å ha en beskyttet sted rett utenfor bilen når man ska in/ut. Henger klær på tørk. Eine beinet må stå litt lavere enn de andre sånn at vannet ikke samler seg oppe på. Jeg bruker barduner x 2 per bein for sikkerhets skyld, men blåser det opp på riktig så vever jeg inn markisen. Er den våt når jeg vevet den inn sørger jeg alltid for å tørke den så fort sola kommer på nytt. Ikke bra å la den vare våt i innrullet tilstand over lang tid. Under vinterhalvåret bruker jeg den ikke og da monteres den bort og oppbevares i varmgarasje.
Bilder finnes i følgende tråd: viewtopic.php?f=6&t=43581
Bilder finnes i følgende tråd: viewtopic.php?f=6&t=43581
Tlf. 41264794
Ross-Tech VCDS.
Emil Silenhag, entusiast/hobbymekaniker.
Vw California (AXE) 2006, manuell.
Tlf. 41264794
Ross-Tech VCDS.
Re: Erfaring med markise til VW T5?
Cali her også. Har markise som sitter på hele året. Fungerer fint men to viktige ting har jeg lært. Sørg for at sveiva er skikkelig festet når du sveiver og ha alltid sidedøren igjen når du sveiver ut og inn:)
2005 T5 California 4motion
2016 Caddy :(
2016 Caddy :(