Caravelle nord wrote:Di bøylespeilan! E det org T3 speil eller LT? Om det e LT,ka har du jort før å få di tellpassa? Å kordan skruhull har du montert di i? Å e det muli å få et rætt fram bilde eller et bilde såm vise kordan vinkelen på speilet e kontra dørflata? Å sjølve speilan,e dæm org LT? Di så så ny ut..
Er LT-speil. Foreløbig er det kun skrudd fast nede med den ene skruen siden avstanden på de eksisterende speilfestene sitter for langt fra hverandre. Planen er å ta kjemisk metall å fylle oppi det bakerste skruehullet for så å sette en skrue nr 2 i et nytt hull... oppe har eg bare borra hull og satt i de 3 skruene rett i døra... fant ikke noe bilde nå... får se om jeg husker å ta et bilde rett forfra... avdem har også slike på sin bil, og den hvite dokaen postmannen hadde står d også slikt på... bedre bilder der hvis du leter...
Viljar: du er vel ferdig med deg grønne kapellet til juli 2014 regner eg med
Har funne ut at om man bruke bakre skruhull på bøylen i fræmmre skruhull i døra,så blir vinkelen på speilan ganske bra me litt bøying av vinklan ut og inn
Di to hullan på døra må selvsakt tettes. Et al.t er å bruke slike hullskjulere med"speilplate"på såm man får kjøpt fra biltema. Ikke så veldig pent,men man slipper spakkel,puss og lakk.
har fått avtalt lagring av Jaktmajoren på tørr låve fra sommeren av og i 1 år... regner med å rulle den ut igjen i slutten av juli 2014... blir flott det
Fikk du gjort noe med forgasserene før du solgte bilen? Jeg har denne nå skjønner du og den går litt dårlig/rart? Har lite/ingen peiling på disse motorene så hjelp tar eg lett i mot
olsen836 wrote:Fikk du gjort noe med forgasserene før du solgte bilen? Jeg har denne nå skjønner du og den går litt dårlig/rart? Har lite/ingen peiling på disse motorene så hjelp tar eg lett i mot
gasserne ble forsøkt justert men ble ikke bra... så krever nok litt jobb - usikker på hva kjøper gjorde med bilen etter at han overtok den. Kan også være så enkelt at det er feil dimensjon på bensinslanger fra tanken og bakover... den biltema bensinpumpen er vel ikke heller helt optimalt...