Vet jeg har sett den Bay'en omtalt har inne men finner ingenting på søk.
Noen som vet noe om denne bilen? Om den er helt skrap? Om de som har den vil selge? Pris?

motor er jo null problem, kan jo bare bruke fra en vanlig boble..caravelleman wrote:stemmer det....
Uten motor? nei da kan det bare være.....
Men 2-4.000.- er jo ikke ille forsåvidt.....Er slike motorer vanskelig å få tak i og er de dyre?
Den rusten du snakker om - er det noe hekkans drid å fixe dette? Er helt grønn på dette med rust
Livar wrote:http://vwbus.no/forum/viewtopic.php?p=2 ... ght=#28493
Her har du nok eieren...

kan du ikke legge ut noen bilder da???fgjjf wrote:tenkte 3000 for bilen (samme som jeg selv ga) for en orginal 2l motor i grei stang må du opp i 1500 - 2000 vil jeg tro det er 2 l som nå står i bilen men kan lett settes i 1600 men blir da seff mindre power.

sjekk siggen minfgjjf wrote:kan prøve og legge ut noen bilder, men er ikke så flink med dette "legge ut bilde" greiene hehe må d doneres penger her slik som på vw2you?
ellers så kan jeg sende dem på mail
Riktig, BayJon! Den som har sveiset litt vet hvor mye drittjobb det kan være. Men blir resultatet bra, så er vel innsatsen verd en del timer (for det gå rmange timer). Det er mer jobb enn du tror, litt avhengig av hvor mye "kjeks" bilen har.BayJon wrote:Erjo sine priser er bare på deler, so dont get your hopes up.