Her er e-mailaderessen fra Kristoffer.
krzysztof.kaszubowski@wp.pl.
Lykke til med salget.
Hilsen Carasyn87

Takk for bidraget til vår T3 bestandPerra wrote:Nu är bilen såld och på väg väster ut mot grannlandet.
Vi får hoppas att det kommer lite bilder senare av projektet via CARASYN87 vars kompis köpt bilen.
Det känns ändå bra att den här bilen fick leva vidare och inte blev slaktad på alla reservdelarna, känns gott i mitt VW hjärta och mitt samvete.
//Pelle

Får rette meg selv. Når den resterende avgiften er beregnet så kommer det jo MVA på det ogsåBuss Marius wrote:Du/Dere betalte bare moms av kjøpesummen. De resterende avgiftene kommer når den skal registreres, dette avhenger av motorvolum og utslippsgrad og blir antakelig billigere for hvert år dere bruker på å registrere den.

hei, eg kjøpte den til Jarle pga er tilhengar av omfattande prosjekt.CARASYN87 wrote:Na så dårlig er denne 16" dokaen faktisk ikke.Det er litt sveisejobb her og der og karosseriet må slipes sparkles og lakkes igjen.Så må girkassa og frontdiffen som vi også får når vi henter bilen overhåles og ny motor må monteres.Drivakslene skaffe jeg nå i Tyskland men dem er dyrt. En fungerende 2,1 wbx har jeg liggende på hylla.Alt i alt et overkommelig prosjekt.Narles 16"Syncro Caravelle som ble nå solgt er et mye mer omfattende prosjekt enn denne dokaen.Og den fikk han også solgt rimelig rask.Hvem kjøpte denne egentlig?Noen her på forumet?
Jag hörde att ni har ont om 16" Doka, trotts att ni har mycket snö om vintern och gott om vildmark att utforska, då är det bra med terränggående fordonTur-Bo wrote:Takk for bidraget til vår T3 bestandPerra wrote:Nu är bilen såld och på väg väster ut mot grannlandet.
Vi får hoppas att det kommer lite bilder senare av projektet via CARASYN87 vars kompis köpt bilen.
Det känns ändå bra att den här bilen fick leva vidare och inte blev slaktad på alla reservdelarna, känns gott i mitt VW hjärta och mitt samvete.
//Pelle
Tack själva!CARASYN87 wrote:Ja det blir en egen prosjekttråd om Dokaen etter vært via meg.Må først fikse datamaskinen min da jeg ikke får lagt ut bilder via mobilen min her på forumet.Han vennen min spurte hu norske tolldama om de andre avgiftene.Det blir bare regavgift men ikke tollavgift.For moms på kjøpsprisen ble allerede betalt ved grensen.
En stor takk til Pelle for gjestvennligheten og overnattingen i Gipsyen.