Kjøpt fra Vestlandet høsten 2013, med nesten null bremser, dårlig clutch og motor som såvidt fungerte. Har fått motoren på bedre tanker og byttet bremser foran. Byttet alle bensinslanger og vacuumslanger. Ny olje, nye filtere og plugger og kjørt lite siden da. Har også skaffet en reservemotor, for å kunne ta ut og overhale den orginale (Fått bekreftet orginalmotor av fabrikk og fått "fødselsattest") og ny clutch, men har ikke måttet bytte clutch ennå. Har skilter, men er ikke godkjent. Skulle vært godkjent oktober 2013, men ny godkjenningsdato i 2015 nærmer seg, så jeg har ikke sett noe behov for å skyndte meg med det..
Fått papirer på 2t hengervekt fra Møller.
Fått navnet "Perlo" vha Vossingen ved navn Tistlo.
Dette er en tidlig syncro, registrert 25.06.1985 med ch.nr 100061. Veteran i år, så her er det ingen omregistreringsavgift og liten årsavgift. Rust i innerskjermer framme, og et hull i venstre kanal, men ikke noe som må fikses for å kunne godkjennes. Litt annet må gjøres med den, det er et lite prosjekt, men jeg har lagd meg en liste. Ta kontakt.
Jeg var giret på å få denne i gang, men ville bruke litt tid på å få alt i orden. Nå har jeg endt opp med for mange prosjekter og skal i tillegg bygge på garasjen, så da må jeg ha plass siden det blir en anleggsplass her.
20.000,- med nye bremser, reservemotor og ny clutch.

Info jeg har fått fra Vegvesenet. Her ser man det orginale reg.nr som bilen har hatt (Byttet i 2012 pga skilter er mistet av forrige eier), og at den har vært i "vestlandske Møller" sitt eie en liten stund. Det er også klistremerker på framdørene som tyder på det. (Se første bildet)

Som den står nå:

Bilder av interiør. Et dørpanel er bøyd, og man ser rust i stigtrinn. Det er hanskerom og koppholder/roteskuff i bilen også.

Tidligere internbil på Vestlandet.

Sommerdekk

Motorrom