Hei.
Jeg fikk et sett 6 eikers stjernefelger fra en Audi A4 fra 2004 .
Boltsirkel er 5×112 men de passer ikke helt på navene fra Syncroen.ET er 34 tror jeg.Finnes det spacere på markedet som man kan bruke uten at jeg har problemer med skyvedøren?
Takk for tips .
Et34 og 5x112 er bra rett på.
Senterhull på 57mm passer derimot dårlig, og det pleier de orginale å ha.
Kan borres opp om du vil, eller kansje om de er uorginale så har de stort nok hull..
De er originale Audifelger så de har 57 mm.Har kjøpt meg et Bahcohullborsett som jeg skal forsøke med å få bore opp de senterhullene i felgene.Men jeg må skaffe meg et lengre senterbor til holderen for hullboret da senterhullet fra felgene er for dyp for det originale.Får ellers ikke sentrert hullboret skikkelig.Å bore i aluminium med et sånt stort bor kan være litt vrient.Satser på at det skal fungere.Hvis det da ikke finnes noen spacere som passer som adapter.Er det noen som har Audifelger på en Syncro her i Forumet???
Å bore opp senterhullet med hullbor er ikke enkelt. Mye bedre å levere de til noen med stor dreiebenk. Er det ikke et mekanisk verksted i nærheten? De gjør dette på ti minutter.
Når det gjelder Audifelger generelt, så har jo disse noe høy innpress, fra ca 42 og oppover, og krever derfor spacere. Audi A4 fra ca 2004 skal ha et 38, 42 eller 45, så hva en Audifelg med et34 kommer fra vet ikke jeg. Uorginal? Et34 kan gå bra avhengig av felgbredde og dekkdimensjon, men havner noe langt under bilen. Audi Allroadfelger har et helt nede i 16 - 25, så de er godt egnet til T3.