Heisann.
Er den en klubb eller lignende for eiere av Transportere og Caravelle. Og er den noe organiserte treff?
Mvh David.
Klubb/Møter/Treff
Moderators: vwcoach, Andrew, Vissvass
Klubb/Møter/Treff
T4 2.4 1996 9 seter.
T4 2.4 1996 8 seter.
T4 2.4 1996 8 seter.
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Re: Klubb/Møter/Treff
Ingen klubb, men du må gjerne starte en. Ellers er det endel treff. Nå flytta jeg innlegget ditt til der det skal ligge og her finner du svar på treffspmrsmålet ditt ved å kikke gjennom innlegg.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
Klubb: VW AUDI CLUB NORWEGEN, dekker alle VW, inkludert luftkjølt og busser, selv om de luftkjølte ofte henger mer på VWnorge, og bussfolk her. Mye overllapp fram og tilbake..
Så er det Nordiske typ2 klubben, som vel dekker typ2, altså transportere med motoren bak, og LT?
I utgangspunktet ser jeg ingen behov for en ekstra klubb, så lenge dette forumet finnes i denne formfaktoren. Er vel til en viss grad en "vwbus-klubb" dette, selv om den ikke er registrert.
Massevis med treff, men det som er litt triky er at landet er så stort, for min del blir det litt langt å kjøre til Trondheim eller Drammen for et ettermiddagstreff.
Sendt fra min Lenovo P780
Så er det Nordiske typ2 klubben, som vel dekker typ2, altså transportere med motoren bak, og LT?
I utgangspunktet ser jeg ingen behov for en ekstra klubb, så lenge dette forumet finnes i denne formfaktoren. Er vel til en viss grad en "vwbus-klubb" dette, selv om den ikke er registrert.
Massevis med treff, men det som er litt triky er at landet er så stort, for min del blir det litt langt å kjøre til Trondheim eller Drammen for et ettermiddagstreff.
Sendt fra min Lenovo P780
Hei.
Vet du om det er noe lokalt i Østfold?
T4 2.4 1996 9 seter.
T4 2.4 1996 8 seter.
T4 2.4 1996 8 seter.
Typ2 klubben dekker alle type 2. DVS fra T1 til T6. Altså skilles det ikke slik som Renax skriver. Usikker om Lt er Type2. Det kan sikkert andre bedre enn meg.Så er det Nordiske typ2 klubben, som vel dekker typ2, altså transportere med motoren bak, og LT?
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Vi er i alle fall en del østfoldinger som kjører vwbuss og syns treff er noe fine greierdavidsaa wrote:Hei.
Kanskje vi skulle forsøke å få til et kaffekopptreff en fast dag i uka/mnd nå fremover?
Hyggelig å bare samles helt uformelt over en kopp kaffe og juge litt.
Skal se om vi ikke får organisert noe slikt
Glenn Andersen
- 2002 T4 California Coach
- 2002 T4 California Coach