http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... sc&start=0

hansstef wrote:Da er det vedtatt. Det blir ikke Tizianrot på Loppa. Too shiny

Hekte den på rett før du forlater dusjhjørnet da vetuRenax wrote:Jeg tenker slikt utendørs-kjøkken er en dårlig ide. Hvertfall her på vestlandet:-P i bedre klimatiserte verdensdeler funker det gjerne.
Sendt fra min Lenovo P780

Monter markise, sving den rundt slik at du kan stå under markisen og lage mat.Renax wrote:Jeg tenker slikt utendørs-kjøkken er en dårlig ide. Hvertfall her på vestlandet:-P i bedre klimatiserte verdensdeler funker det gjerne.

Eller en fox wing, så er både sidedør og bakluke dekket oppAlf Torp wrote:Monter markise, sving den rundt slik at du kan stå under markisen og lage mat.Renax wrote:Jeg tenker slikt utendørs-kjøkken er en dårlig ide. Hvertfall her på vestlandet:-P i bedre klimatiserte verdensdeler funker det gjerne.
Ja den er genial. Har de begynt å lage den for oss som ikke kjører på "the proper side" men på "the right side"?Tur-Bo wrote:Eller en fox wing, så er både sidedør og bakluke dekket oppAlf Torp wrote:Monter markise, sving den rundt slik at du kan stå under markisen og lage mat.Renax wrote:Jeg tenker slikt utendørs-kjøkken er en dårlig ide. Hvertfall her på vestlandet:-P i bedre klimatiserte verdensdeler funker det gjerne.