hei jeg vet ikke om dette har vært et tema tidligere men jeg sliter med dugg i frontlysglassene. Det ser ut for meg at det er mulig å bytte pakning?
er det mulig og hvor får man tak i pakninger?
bytte pakning rundt glasset på frontlyktene
Re: bytte pakning rundt glasset på frontlyktene
Enkleste er å legge en slik liten "antifukt-pose" som du får hver gang du kjøper noe som ikke tåler fukt. Legg en eller to inn bak reflektoren:-)
T4a har vel forsåvidt delbare lykter med clips, men om du får ny pakning noe sted vet jeg ikke. Alternativ er å klippe ut pakning av ei gummimatte, eller gå for flytende pakning...
Sent from my Lenovo P780
T4a har vel forsåvidt delbare lykter med clips, men om du får ny pakning noe sted vet jeg ikke. Alternativ er å klippe ut pakning av ei gummimatte, eller gå for flytende pakning...
Sent from my Lenovo P780
jeg tenkte også på det med å lage en pakning selv. bare å få av glasset og tørket de godt og lagt på en type pakning. men jeg skal dra innom en vw- forhandler og høre om de ikke kan ha det der. men min erfaring fra vw er at det er veldig dyrt.
-
Neergård
- -

- Car: VW Caravelle 2000 comfortline 2.5tdi
- Phone: 917 97 848
Merk at plassering av glasset er vesentlig for å få korrekt lysbilde. Tykkere pakning kan gi dårligere lysbilde og uønskede bivirkninger.
Frode Neergård
2000 VW Caravelle Comfortline2.5tdi - viewtopic.php?f=56&t=31428
NÅ TIL SALGS: viewtopic.php?f=9&t=39657
1994 Audi 100 2.5tdi ABT edt. (selges for rett sum!)
2000 VW Caravelle Comfortline2.5tdi - viewtopic.php?f=56&t=31428
NÅ TIL SALGS: viewtopic.php?f=9&t=39657
1994 Audi 100 2.5tdi ABT edt. (selges for rett sum!)
Takker. det er greit å vite i fall jeg må lage pakning selv. men det blir vel kanskje to nye lykter. om jeg ikke bare smører litt silicon på de gamle pakningene og klipser de på plass det burde ikke "bygge" noe og gjøre at det blir stor forskjell. så burde det bli tett og man sparer 1500,- på to nye hovedlykter (håper jeg)