Høyttalere dører t5 transporter
Høyttalere dører t5 transporter
Ny dab-stereo i transporter. Alt veldig bra med unntak av at det er tilnærmet ingen lyd fra høyttalerne i dørene. Skiftet ut den gamle stereoen da jeg brått mistet nesten all lyd. Noen som har opplevd det samme? Er det en enkel sak å ta av deksel og skifte disse? Synes imidlertid det er rart at begge ryker samtidig.
Re: Høyttalere dører t5 transporter
Høres veldig rart ut ... feilkobling?
Relativt greit å skifte ut høyttalerne, det gir en veldig god effekt også.
Du må ha adaptere (avstandsstykker) til høyttalerne, disse kan du bla. kjøpe fra www.bilstereo.no. De originale er poppet fast og må drilles ut ... adapteret jeg brukte passet ikke helt inn og trengte nye hull. Popnagler med en god skive bak funket helt fint. Lyden ble svært MYE bedre
Kan være en ide å kjøpe et sett med plastklips til innfesting av innertrekket på forhånd, noen av disse kan ryke.
Relativt greit å skifte ut høyttalerne, det gir en veldig god effekt også.
Du må ha adaptere (avstandsstykker) til høyttalerne, disse kan du bla. kjøpe fra www.bilstereo.no. De originale er poppet fast og må drilles ut ... adapteret jeg brukte passet ikke helt inn og trengte nye hull. Popnagler med en god skive bak funket helt fint. Lyden ble svært MYE bedre
-
Martin Sandvik
- -

- Car: 2010 Multivan T5
- Phone: 40204030
Re: Høyttalere dører t5 transporter
Hva fant du ut her? Har plutselig mista all bass i dørene på en T5.1 med RCD310.
Møller tror jeg må "oppgradere firmware"
, kan med sikkerhet si at det ikke hjelper, har sjekket alt av sikringer og ingen feilkoder i VCDS.
Møller tror jeg må "oppgradere firmware"