Takker på forhånd for svar
Lekker olje frå drivaksel mansjett
Lekker olje frå drivaksel mansjett
Såg igår at det hadde lekket olje på høgre side framme på bilen (92, 2,4d) jekka då opp bilen og tok av beskyttelses-dekselet under og såg att indre drivaksel mansjett var dekt av olje som så ran ned langs svingarma. Lurte derfor på om korleis ein byttar mansjetten og tek av drivakselen? og om det er sannsynleg at det er mansjetten som lekker.....
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Re: Lekker olje frå drivaksel mansjett
Vask rent først. Så ny kontroll. Da bør du se hvor og om det er mansjetten.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
Ok, skal gjere det imorgå....
Hadde det samme, måtte bytte simring som sitter der drivaksel går inn i kassa
Arild Karlsen
Transporter 2,5 TDI 2001
Caravelle 2002 lang kombi
Transporter 2,5 TDI 2001
Ok, kassa vart bytta for ca eit år sida, såg også at det svetta olje mellom kassa og blokka....
Det er vell ikkje komplisert å bytte simeringen? Skal låne ein grav idag så fe sjå litt nermare på det
Det er vell ikkje komplisert å bytte simeringen? Skal låne ein grav idag så fe sjå litt nermare på det
Det er litt jobb siden drivakselen må helt ut.
Det som virkelig er morro her er å få ut delen som akselen er festet til i girkasse enden.
Jeg fikk festet på to kjettinger og brukte en glidehammer.
Det som virkelig er morro her er å få ut delen som akselen er festet til i girkasse enden.
Jeg fikk festet på to kjettinger og brukte en glidehammer.
Arild Karlsen
Transporter 2,5 TDI 2001
Transporter 2,5 TDI 2001
det er vel berre drivakselen frå diffen/kassa og bort til høgre hjul som må ut? drivakslingen som gjeng te nav/forstilling må vell ikkje tas ut, eller?
Kan ikke være noe så enkelt som oljefilteret som lekker litt? Drypper på mansjett hvis det skjer.
Må vere ganske mykje isåfall, he rent vel ein desiliter eller to. Fekk ikkje lånt grav før imorgå så he ikkje undersøkt noko omfattande.
Var nettopp ute får å sjå litt nermare på bilen tok då å klemte/tok litt på indre mansjett og då rant det olje ut frå han. lag også merke til att det ikkje var nokon klemme rundt utsida på han. Skal vel vere ein klemme på kvar side av han? Det skal vel heller ikkje flyte olje inne i mansjetten?
Er vel ganske sikkert en defekt tettering/simmerring. Lekkasje fra gir/diff.veedub t4 wrote:Var nettopp ute får å sjå litt nermare på bilen tok då å klemte/tok litt på indre mansjett og då rant det olje ut frå han. lag også merke til att det ikkje var nokon klemme rundt utsida på han. Skal vel vere ein klemme på kvar side av han? Det skal vel heller ikkje flyte olje inne i mansjetten?
På mine biler (01 og 03) har drivakslingen et nedfrest spor som indre mansjettanlegg er tettet mot. Ikke klemme.
Kun klemme på siden mot navet/hjulet
2011 Volvo XC 70 D3 Polestar
2001 Caravelle TDI, Lang kombi (solgt)
2003 Transporter TDI Syncro, Kort vare
Ok, skjekka bilen og det var eit spor han sku i ja.... Den simeringen ligger vel rett innanfor mansjetten? isåfall må eg vel ta av drivakselen.
Men korleis slakker eg då torsjonsfjæra? las ein plass det berre var å løsne støytdempar og stabstag så var det ikkje noko spenning i hjulopphenget? vekkje om det er tilfelle....
Men korleis slakker eg då torsjonsfjæra? las ein plass det berre var å løsne støytdempar og stabstag så var det ikkje noko spenning i hjulopphenget? vekkje om det er tilfelle....
Livsfarlig å løsne bærekuler/støtdemper uten å spenne ned.veedub t4 wrote: isåfall må eg vel ta av drivakselen.
Du finner 2 store muttere under bilen (ca ved bakkant av framseter) Skru ned til det ikke er spenn.
Alternativ som bør sjekkes ut først:
På min Syncro gikk det akkurat å ta ut drivaksling ved å løsne kula på styrestag og i tillegg løsne bremseslange fra kalipper.
Da trenger du ikke å spenne ned.
Ok, men er det berre å skru på den bolten så blir torsjonsfjæra slakk? d er vell samme skruen til heve/senking av bilen...
og korleis veit eg att det ikkje er spenning?
og korleis veit eg att det ikkje er spenning?
Jekk opp bilen på aktuell side, sett under støttebukker da du fysisk må inn under bilen for å jobbe.
Du kjenner det på mutteren og det "jernstykket" mutter har anlegg mot når det er spent ned nok.
PS: "jernstykket" (aner ikke hva det kalles) har haker som må være på riktig plass når det spennes opp igjen.
Du kjenner det på mutteren og det "jernstykket" mutter har anlegg mot når det er spent ned nok.
PS: "jernstykket" (aner ikke hva det kalles) har haker som må være på riktig plass når det spennes opp igjen.
Ok, og då er det vell berre å løysne nedre berrekule å "skyve" vekk navet osv å løyne drivakselen.....
Bør senterbolten og strekkbolten til nedre berrekule bytest også då?
Bør senterbolten og strekkbolten til nedre berrekule bytest også då?
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Ja.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
for vell ta ein tur til møller imorgå då....