Gikk til innkjøp av 1999 caravelle for ca 1måneds tid siden, bil var HELT orginal og hadd mange mil bak seg (412''')
Hadde følgt med markedet en go stund og bestemte meg rimelig fort da jeg spotta en som bare var 2timer unna
Bilen er langtype og vanlig 5 seter, 2.5 tdi, sort og grå interiør. Første jeg gjore var og kjøre innom biltema og kjøpe sotfilm da den går ut som en telefon kjosk det den sto.. Alle rutene ble lakt film på, sorte ledbaklys, og takvinge fra uk ble montert
Motoren er av type ACV, plagdes med at den gikk som bøtte med shit (som vi sier i trøndelag) skiftet alle vaccum slangene og ble kvitt problemet liten stund, men dette kom og gikk, ble kjøpt brukt LMM og er mye bedre, så må vell kjøpe helt ny etter verdt. Volvo 850 diesel turbo og dyser ligger og venter på og bli montert. Første bud er og rengjøre innsugsmanifolden etter at jeg fjernet egr dritn
Egentli veldi fornøyd med bilen, går billi og er god og kjøre, samt stor plass til alle. Men har 0 utstyr på bilen da, kunne tenkt meg sentrallås og elruter og kjørekomp. Har veldi lite erfaring med VW, da det har gått i volvo i alle år (prosjekt bilen er Volvo V90 twin turbo)
Noen som vett om slikt extra utstyr er enkelt og montere?
Bilde av bilen

nye lykter fram