Har to skyvedører på min T5.
Den høyre skyvedøren er vanskelig å få låst opp når jeg trykker på knappen. Det varierer, en sjelden gang åpner den med ên gang, mens i det fleste tilfeller må jeg kanskje trykke 5-10 ganger før den låser seg opp. Sinnsykt irriterende..
Hva kan det være som er problemet??
Skyvedør som er vanskelig å låse opp
Re: Skyvedør som er vanskelig å låse opp
Hadde akkurat samme problem for en stund siden.. Låskassa ble byttet på garantien.. Så da mistenker jeg at du også har en treg låskasse...
Du kan jo se om du kan få skrudd ut kassa og få sjekket kontaktene for irr osv.. Det hadde jeg gjort..
Du kan jo se om du kan få skrudd ut kassa og få sjekket kontaktene for irr osv.. Det hadde jeg gjort..
Gullsakar wrote:Hadde akkurat samme problem for en stund siden.. Låskassa ble byttet på garantien.. Så da mistenker jeg at du også har en treg låskasse...
Ja ikke umulig! Får sjekke opp i det hvis ingen andre har noen andre ideer
-
RogerP
- Car: T5 Multivan 2,5 Tdi 131 hk
- Phone: 41413360
Min er akkurat på samme måten men bare når det regner og er fuktig. Mulig eg må av dørtrekket å gå over koblinger. Noen som har tips om hvordan få av trekket på Multivan?
-
fievvrut
- -

- Car: T5 2,5TDI 4motion
- Phone: 90121496
Hold åpningsknappen inne når du låser opp. Funker på min
T5 2005