Det ultimate hadde nok vært 7+9x16 Fuchs, men det er dessverre ikke så enkelt å få til uten å endre boltsirkelen. Vi hadde en tråd tidligere som diskuterte dette, men så vidt meg bekjent finnes det ingen ferdige deler for å bygge om til 5x130 boltsirkel på disse bilene. Adapter er en mulighet, men det medfører en endring i sporvidde på minst 25mm per side, og utelukker dermed (nesten) alle originale Fuchs-felger. Jeg synes også det er finest med litt "dype" felger, slik som det for eksempel er på en original B32:

Her er en bra oversikt over det som fantes av originale Fuchsfelger fra Porsche:
http://forums.pelicanparts.com/porsche- ... ffset.html
Som vi ser er det ikke mye som passer under skjermene på en T3 med 25mm adaptere. Det som kunne vært mulig er enten 6x15et36, 7x15et49 eller 6x16et36. Men personlig syns jeg at 6 tommer er litt smalt (det er jo det originale alufelger er), og et49 gir en litt for "flat" felg etter min smak.
Altså ikke mye å velge i om man holder seg til original Porsche-Fuchs. Så inntil noen kommer med hjulnav i 5x130 er det nok uaktuelt.