Er det noen som sitter på viten om spesifikasjoner på servoslanger og koblinger til T3?
Se eksempel:
http://www.busdepot.com/251498100
Ønsker all info jeg trenger for å gå til TESS og si "Hei, jeg ønsker pris på følgene......"
T3: Slanger til servostyring Syncro
-
hansstef
- -

- Car: T3 -86 SYNCRO GL 1.9TDK
- Phone: 9-1-8-8-0-9-3-7
T3: Slanger til servostyring Syncro
Hans Sæle
Re: T3: Slanger til servostyring Syncro
Ta med begge ender på noen gamle rør, mål lengden slange du skal ha imellom, og glem Tess, reis til Hydroscand;-) de vet hva kvalitet og service er, sannsynligvis til en bedre pris;-)
-
hansstef
- -

- Car: T3 -86 SYNCRO GL 1.9TDK
- Phone: 9-1-8-8-0-9-3-7
Stemmer hydroscand var det jeg satt her å prøvde å komme på.
Jeg har bare koblingene som sitter på bilen og de trenger jeg i drift for tiden.
Hadde jeg hatt slike gamle koblinger å ta med så hadde jeg neppe postet sprørsmålet her. Da er jo saken enkel som du beskriver
Kanskje du kan sende meg noen koblinger i posten?
Jeg har bare koblingene som sitter på bilen og de trenger jeg i drift for tiden.
Hadde jeg hatt slike gamle koblinger å ta med så hadde jeg neppe postet sprørsmålet her. Da er jo saken enkel som du beskriver
Kanskje du kan sende meg noen koblinger i posten?
Hans Sæle
Ser at Bus Depot skriver at de importerer disse slangene, fra Tyskland... Da er det interessant at prisen deres er billigere enn samme slangene fra Gunzl (ikke mye riktignok). Det er til og med samme bilde på Gunzl sin side. Lurer på hvem som egentlig produserer de, og om det kan være noe å spare på å gå direkte til produsent? Begge mine biler kommer nok til å trenge slike etter hvert.
Hva koster forresten dette hos for eksempel Hydroscand?
Hva koster forresten dette hos for eksempel Hydroscand?
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
Prata med de på Hydroscand idag, fikk et estimat på 2000-2500 minus rabatt pluss moms... busdepot sin pris ble veldig levelig merker jeg...