Caravelle 2.5TDI '01(side 3)
-
T499
- -

- Car: VW Caravelle 2001 2.5TDi
- Phone: 92898897
Re: Caravelle 2.5TDI '01(side 3)
Takk takk
begynner å like den mer å mer selv :p blir deilig å få ut plata i gulvet å lydisolert litt nå
så får jeg ta rusta rundt om til sommeren. 
Finn-Robin Andresen
VW Caravelle 2.5 TDi 2001, Lang.Familie bil
VW Transporter 1,9TD 1997, Kort.SOLGT
VW Transporter 1,9TD 1999, Lang.Vraket/spiker
VW Transporter 2,0B 1996, Kort.SOLGT!
Toyota Camry 2.2B 1997, sedan.ombygging/Styling
-
T499
- -

Nå er'e jaggu lenge sia.. :p
Hei å hå
Har gjort en hel haug med bilen siden sist. Men har ikke fått lastet opp noe særlg med bilder fra tlf enda.
Hadde ett par jeg lastet opp fra paden nå, så da legge jeg ut de, så skal jeg se om det kommet noe mer de nærmeste dagene
Fikk endelig dratt på med litt senk i helgen, så nå ble den lang og lav
for å ikke snakke om bedre å kjøre 

Hei å hå
Har gjort en hel haug med bilen siden sist. Men har ikke fått lastet opp noe særlg med bilder fra tlf enda.
Hadde ett par jeg lastet opp fra paden nå, så da legge jeg ut de, så skal jeg se om det kommet noe mer de nærmeste dagene
Fikk endelig dratt på med litt senk i helgen, så nå ble den lang og lav

Finn-Robin Andresen
-
therkildsen
- -

- Car: T4 00mod 2,5tdi 102hk
- Phone: 932 fem tre 574
Det var en fin lang bil.
hvor mange cm har du senka og hvilken dim har dekk og felg
Glenn therkildsen sen 75mod den nyskjerige sørlending
caravelle 00mod 2,5tdi 8seter
du skal ikke stjele staten liker ikke konkuranse
kongen av skrive feil er sikkert meg det
caravelle 00mod 2,5tdi 8seter
du skal ikke stjele staten liker ikke konkuranse
kongen av skrive feil er sikkert meg det
Lav? 
Det blev mye bedre
Det blev mye bedre
Alexander Malerbakken
1995 Transporter 2,4D Syncro Turbo (Lang&lav)
1994 Getta(Golf med Ventofront) 1,6 -94(Lav&dum)
1995 Transporter 2,4D Syncro Turbo (Lang&lav)
1994 Getta(Golf med Ventofront) 1,6 -94(Lav&dum)
-
T499
- -

therkildsen wrote:Det var en fin lang bil.
Tror det er kun 40 senk jeg satt på. Var noe jeg fikk kjøpt brukt. Dekk og felg er 18" 245-40
Koop, bor på landet å må holde enn viss standard mtp veiforhold her :p
Finn-Robin Andresen
-
T499
- -

Heisann.
Nå er det lenge siden siste oppdatering her
Kanskje på tide å legge inn litt av det siste med bilen 
Siste innlegg så ble bilen senket og 18" montert. Kjører fortsatt med samme senk og hjul, men de har skiftet farge
Malte samtidig opp de stygge og rustne kalipperne så de sto litt mer i stil til felgene
Når det kommer til interiør og stereo så er det en del forandringer
Bilen gikk som handecap bil hos forrige eier, og hadde derfor treplate i gulvet, jeg var så heldig å få tak i ett splitter nytt gulvteppe, i riktig farge som passet rett i bilen min
Da var det ikke mye å lure på, treplata måtte bøte med livet 
Når jeg da allikevel hadde baksetene ute så valgte jeg å flytte de lenger bakover, så det ble luksus plass mtp barneseter.
En god stund etter dette så kjøpte jeg meg også skjermer som jeg fikk felt inn i nakkestøttene foran, som på det tidspunktet var koblet til en Pioneer 1 DIN dvd spiller. Spilleren er nå oppgradert til 2 DIN, Kenwood DNN9250DAB, som da har alt av finesser og enda litt til. Så nå kan jeg sitte å lese VG, eller dette forumet på spilleren i bilen, samtidig som den har integrert NAVI, BT, WiFi, DAB, DVD, USB, SDkort leser etc.. Masse nyttige ting og litt til
( Har foresten en til salgs også, samme typen, 2 mnd gammel).
Har også fått sotet vinduene mine på nytt, da jeg var misfornøyd med jobben til Riis Bilglass i Vestby.. De tok av filmen sin, returnerte pengene.. Å jeg dro til ett annet firma i Moss som utførte samme jobben, men samme type solfilm, bare 1500,- billigere. Da fikk jeg også 5% solfilm istedenfor 35% som før.
Var også såpass lei varm bil, at jeg tok med meg vinkelkutteren opp på taker, skjærte hull å satt inn elektrisk takluke fra en donor bil som sto på gården her
Kjempe fornøyd med det, sånn bortsett fra at hengslene nå har knekt på begge sider av luka, så jeg må prøve å lage nye beslag, eller få tak i en donor luke "/
Stereo biten i bilen har vokst greit etter at jeg startet nettbutikk med bilstereo, så nå er det komplett opp med KUN Rockford Fosgate anlegg i bilen,(bortsett fra spilleren) som da består av 6x9 høyttalere i bakluka, nye høyttalere i fremdørene og de orginale diskantene i dashen er byttet ut. I basgasjerommet har jeg satt inn en liten kasse på 190l som huser 2 stk 15" Rockford Fosgate av den gamle serien
(Tidligere når jeg hadde en 15" og 2 10" spilte jeg til 136,9 i DB, har desverre ikke fått målt nå, men tror jeg scorer litt høyere. Forsterkerne jeg har er to mono forsterkere, en på 1000w/rms og en på 1500w/rms, en 4 kanals forsterker på 400w som alene er til bakhøyttalerne, og en 300w forsterker til frontsett. Da anlegget vokste så fulgte strømtrekket etter, så da monterte jeg inn to stk AGM batterier på 95amp hver(Batterier fra Biltema, som jeg vil anbefale til alle som trenger nye batterier), å har strekt opp 2x 50kvadrats kabler fra motorom, direkte til batteriet bak som da går videre til anlegget 
Tror jeg har fått meg med det meste nå
Så da legger jeg vet noen bilder også
Ta gjerne en titt i nettbutikken min om dere er på utkikk etter stereo, eller FOLIATEC som jeg også selger der
Om noen lurer så er det Foliatec sin spray jeg har brukt på felgene, og kalipperkitet på alle kalippere, eksos og tauekrok 
http://www.AMshop.no

Nå er det lenge siden siste oppdatering her
Siste innlegg så ble bilen senket og 18" montert. Kjører fortsatt med samme senk og hjul, men de har skiftet farge
Når det kommer til interiør og stereo så er det en del forandringer
Bilen gikk som handecap bil hos forrige eier, og hadde derfor treplate i gulvet, jeg var så heldig å få tak i ett splitter nytt gulvteppe, i riktig farge som passet rett i bilen min
Når jeg da allikevel hadde baksetene ute så valgte jeg å flytte de lenger bakover, så det ble luksus plass mtp barneseter.
En god stund etter dette så kjøpte jeg meg også skjermer som jeg fikk felt inn i nakkestøttene foran, som på det tidspunktet var koblet til en Pioneer 1 DIN dvd spiller. Spilleren er nå oppgradert til 2 DIN, Kenwood DNN9250DAB, som da har alt av finesser og enda litt til. Så nå kan jeg sitte å lese VG, eller dette forumet på spilleren i bilen, samtidig som den har integrert NAVI, BT, WiFi, DAB, DVD, USB, SDkort leser etc.. Masse nyttige ting og litt til
Har også fått sotet vinduene mine på nytt, da jeg var misfornøyd med jobben til Riis Bilglass i Vestby.. De tok av filmen sin, returnerte pengene.. Å jeg dro til ett annet firma i Moss som utførte samme jobben, men samme type solfilm, bare 1500,- billigere. Da fikk jeg også 5% solfilm istedenfor 35% som før.
Var også såpass lei varm bil, at jeg tok med meg vinkelkutteren opp på taker, skjærte hull å satt inn elektrisk takluke fra en donor bil som sto på gården her
Stereo biten i bilen har vokst greit etter at jeg startet nettbutikk med bilstereo, så nå er det komplett opp med KUN Rockford Fosgate anlegg i bilen,(bortsett fra spilleren) som da består av 6x9 høyttalere i bakluka, nye høyttalere i fremdørene og de orginale diskantene i dashen er byttet ut. I basgasjerommet har jeg satt inn en liten kasse på 190l som huser 2 stk 15" Rockford Fosgate av den gamle serien
Tror jeg har fått meg med det meste nå
http://www.AMshop.no

Finn-Robin Andresen