Det begynte med at hunden fikk inngang gjennom skyvedøra (tok et 60x90-bur og fjernet døra på enden). Veldig greit å slippe løs hund og barn igjennom samme dør, og slippe å gå rundt bak.
Dermed fikk vi en horisontal flate, så ble det lagt masse skrot oppå buret, så mye at det etterhvert begynte å dette ned. Så for å slippe unna det, laget jeg en enkel plassbygget hylle med rom til ekstra-jekk, verktøykasser, oljeflasker, dieselkanne etc., og som også skulle gi plass til svigers kjempehunder (Berner Sennen, tre stk) når de var med.
Jeg laget det slik at ski skulle få plass langs kanten, og at de lengste skulle kunne smyges forbi skilleveggen. Ettersom det bare resulterte i at skiene ble liggende på skrå, endte jeg opp med en liten løs støtte festet ved bakre surrings-ring.
Noen bilder (beklager kvaliteten, gammelt mobilkamera):

Kan sikkert ta noen flere bilder om noen synes det er ønskelig med detaljer. Og om noen vil slippe å bygge det selv, står vårt nå og støver i garasjen. Det kan sikkert få bytte eier for en femhundring (shameless
Og om mod mener dette ble for mye annonse, skal jeg heller flytte det siste der...