Så da gikk man jo selvfølgelig bort tilslutt og kjøpte en. Nå får man krysse alt av fingre og bein for at dette holder.
Min skepsis til T5 bunner i min erfaring gjennom VW verkstedet på 2004-2008 modellenes mangfoldige dyre trøbbel. Jeg har kjørt de, og som kjørebil er de gode. Det er kvaliteten jeg har fått i vrangstrupa. Men nå skal denne få gjøre alt til skamme!
Sjøl om jeg ikke er mer optimist enn 80000km frem...
Bilen er en 2008 T5 høytaker (bombe) i gult (heller ingen bombe... ) jeg henta i Tyskland nå på mandag. Når jeg først gjør noe, så behøver det jo ikke være enkelt... (kanskje heller ingen bombe.. )
Problemet ligger først å fremst i å finne høytakere i god stand og også uten rust, som så mange her sliter med.
130hk motor og helpanel med tre seter foran i heftig skai. Faktisk ganske gode, men dette er en enkel bil. Og det og er litt av tinga som ligger i erfaringa med de. Jo enklere jo bedre. Da ryker det ikkenoe... men el speil og vinduer kjenner jeg at jeg kunne godt ha hatt.
Noe stash er handlet inn og kommer på plass etter hvert. Oppdateringer der kommer.
Bilder kommer her:

Og i dag fikk hun norske skilter: