Selger sa fra at temp og tankmåleren kunne våre litt vrange innimellom.
Bilen er solgt til meg som en 1990 syncro kombi skyvedør på begge sider. Da jeg fikk skiltene var det blitt en 1988 modell. men karosseriet er perfekt for mitt bruk. 99,9% rustfri ,og nesten bulkfritt. Dvs jeg trenger ikke å være redd for ei ripe eller to. Hadde den på tur over Birkebeinerveien i dag, og er veldig fornøyd etter en streng testtur. Opplevde kombinasjonen syncro på 225/55/17 som noe av det beste jeg har kjørt på grusvei. Ikke noe lyd i understellet, enda hele bilen var i lufta en gang. Tight og fin i styringa.Perfekt.
Opplever motoren som helt grei. 1.9 td. Følger helt greit trafikken, men har enda ikke hatt mere enn 2 i bilen, men skulle gjerne fått ned turtallet i 100kmt.
Vet ikke hvem som har godkjent denne bilen, men skivene var dekket av gravrust.
Sau i fjellet krever våken sjåfør og gode bremser. Mine bremser er mest til pynt, men ulldyret lever.
Det blir ikke så ille på en måned, men forløpig tar jeg rennafart og dr...r i det.
Ting å gjøre:
Nye bremser rundt hele Bestillt i dag
Lydisolere
Fikse ulyd i dasjbordet. Høres ut som diger kveks inni der på visse turtall.
Hekte på nederste hendlen på varmeapparatet
Temp/tankmåler
Klokka virker men det er ikke lys i dasjbordet. Har funnet en 5-6 pæreholdere i bilen, og regner den som oppklart, men ikke ferdigstilt.
Fikse noe mikk for å få paramotoren opp på taket. Den går ikke baki stående ute å ta av propellen, og den skal få sitte på hele tiden.
Nytt ratt. Gummien har løsnet fra ringen.
Sperrene virker ikke.
Svingunderstell
Ny førerstol. ødelagt trekk,knekte hendler
Kaffebord
Skiltnummeret er UC 14870. Km. stand 137800. Noen som kjenner noe mere om historikken??
Starter uka med dasjbord og bremser, og det kommer mere bilder etterhvert.